Przetargi.pl
ZAKUP PALIW PŁYNNYCH do samochodów i agregatów ZWiK Brzeźnica

Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Brzeźnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 39-207 Brzeźnica, Brzeźnica 401 A
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 68 20 420 , fax. 0-14 68 20 420
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Brzeźnicy
    Brzeźnica 401 A 401 A
    39-207 Brzeźnica, woj. podkarpackie
    tel. 0-14 68 20 420, fax. 0-14 68 20 420
    REGON: 18034369000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugdebica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zaklad budżetowy gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP PALIW PŁYNNYCH do samochodów i agregatów ZWiK Brzeźnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych do samochodów i agregatów dla potrzeb ZWiK Brzeźnica. Benzyna bezołowiowa Pb 95 - ok.1000 litrów. Olej napędowy ON - ok.18 000 litrów. Podane ilości paliw są orientacyjne i nie są dla Zamawiającego obligatoryjne, mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb. 2. Tankowania będą się odbywać na stacjach paliw Wykonawcy na terenie Gminy Dębica lub miasta Dębica oddalonych nie dalej niż 15 km od siedziby Zamawiającego, tj. - Brzeźnica 401 A 3. Paliwa, będące przedmiotem zamówienia, będą spełniać wymagania jakościowe, określone w obowiązujących w tym zakresie normach. 4. Wykaz marek i numerów rejestracyjnych pojazdów będzie załączony do umowy po wyłonieniu Wykonawcy. 5. Oferta musi wskazywać stacje paliw działające w systemie całodobowym, przez siedem dni w tygodniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091340004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi. Dysponują co najmniej dwoma dystrybutorami dla benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz co najmniej dwoma dystrybutorami oleju napędowego ON . 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i zasobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 8 metodą spełnia - nie spełnia. Oznacza to, że brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych niżej oświadczeń lub dokumentów, a także złożenie oświadczeń lub dokumentów zawierających błędy, bądź nie uzupełnienie w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w art. 25 Prawa zamówień publicznych spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Ofertę złożoną przez wykonawcę wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt VI ust. 1 i 4 musi spełnić każdy z wykonawców, warunki określone w pkt VI ust. 2 i 3 wykonawcy muszą spełnić łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VIII. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY WYMAGANE W POSTEPOWANIU 1. Dokumenty wymagane: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.. 22 na druku, którego wzór został przekazany w materiałach przetargowych w formie załącznika nr 3. oraz art. 24 na druku wg wzoru załącznika Nr 2 Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w formie załącznika nr 8. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w formie załącznika nr 5. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich. 4) Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r., Nr 89, poz. 625 ze zm.) - ważną co najmniej do 31.12.2010 r. - w formie załącznika nr 6. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich. 5) Wykaz dystrybutorów - stacji paliw- w formie załącznika nr 7. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugdebica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach