Przetargi.pl
„Zakup paliw płynnych do pojazdów będących w dyspozycji Trans Pegaz Sp. z o.o.”

TRANS PEGAZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, Zaciszna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 781 873 262 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2021-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: TRANS PEGAZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    Zaciszna 5
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 781 873 262, fax. -
    REGON: 36349265400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://transpegaz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup paliw płynnych do pojazdów będących w dyspozycji Trans Pegaz Sp. z o.o.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oleju napędowego do pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby olej napędowy, będący przedmiotem zamówienia spełniał poniższe wymagania: a) jego parametry muszą być zgodne z normą PN-EN 590:2013-12, b) nie może zawierać komponentów pochodzących z regeneracji produktów przepracowanych, c) nie może zawierać znaczników paliwa. d) musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015r. poz. 1680). Szacowane zapotrzebowanie na olej napędowy w okresie objętym zamówieniem wynosi 180 000 l. Tankowanie pojazdów będących w dyspozycji Zamawiającego będzie miało miejsce na stacji paliw czynnej 24h, umożliwiającej tankowanie autobusów o wymiarach: dł. 12 m, szer. 2,6 m, wys. 3,2 m, na terenie miasta Jarocin będącej w posiadaniu Wykonawcy. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa otrzyma wykaz osób uprawnionych do zakupu i tankowania wraz z podaniem marki i numeru rejestracyjnego pojazdu. Rozliczenie następować będzie na podstawie zbiorczych faktur VAT wystawionych przez Wykonawcę dwa razy w miesiącu, których termin płatności wynosić będzie 14 dni od daty wystawienia faktury VAT do Zamawiającego. Określona przez Zamawiającego ilość oleju jest ilością prognozowaną ustaloną dla okresu obowiązywania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z wykorzystaniem kart paliwowych Wykonawcy, jako narzędzia umożliwiającego prowadzenie rejestru tankowań. Wykonawca wystawi Zamawiającemu bezpłatnie komplet kart zabezpieczonych kodami PIN – po jednej karcie dla każdego pojazdu (wystawione na numer rejestracyjny) lub po jednej karcie dla każdego kierowcy (wystawione na imiona i nazwiska). Wykonawca zapewni również karty awaryjne –w przypadku utraty lub zniszczenia jednej z kart zostanie zapewniona możliwość dalszego nabywania paliw. Osobami uprawnionymi do odbioru paliw będą użytkownicy, którym Zamawiający powierzy karty oraz kody PIN. Na stacji kierowca podaje aktualny stan licznika, potwierdza zakup PINem i otrzymuje potwierdzenie transakcji w postaci kwitu WZ – Zamawiający może zobligować kierowców do podpisywania otrzymywanych kwitów. Na podstawie elektronicznego zapisu transakcji oraz wydawanych kwitów Wykonawca wystawia zbiorcze faktury VAT. Wykonawca doręcza komplet kart i PINów po zawarciu umowy i zobowiązuje się do nieodpłatnego wydawania w trakcie realizacji umowy kart dodatkowych lub zamiennych zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. 5.1.2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dostaw opisanych wg „Wspólnego Słownika Zamówień” (CPV): 09134100-8 olej napędowy. 5.2. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Projekt umowy. 5.3. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5.4. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10.8 Tomu I (IDW) SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach