Przetargi.pl
ZAKUP PALIW PŁYNNYCH - BENZYNA BEZOŁOWIOWA (95 OKTANÓW) ORAZ OLEJ NAPĘDOWY

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 33-200 Dąbrowa Tarnowska, Berka Joselewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 642 26 72 , fax. 14 642 43 30
  • Data zamieszczenia: 2017-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
    Berka Joselewicza 8
    33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
    tel. 14 642 26 72, fax. 14 642 43 30
    REGON: 850532693
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP PALIW PŁYNNYCH - BENZYNA BEZOŁOWIOWA (95 OKTANÓW) ORAZ OLEJ NAPĘDOWY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy, sukcesywny zakup paliw płynnych - benzyny bezołowiowej(95 oktanów) oraz oleju napędowego do samochodów będących własnością Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o. w Dąbrowie Tarnowskiej. Wspólny Słownik Zamówień Publicznych(CPV): 09.13.21.00-4. benzyny bezołowiowej, 09.13.41.00-8. olej napędowy 2. Przewidywana ilość zakupionego paliwa w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2017 roku: - benzyna bezołowiowa (95 oktanów) – około 2.500 litrów. - olej napędowy – około 50.000 litrów. 3. Warunki realizacji: a) zakup przedmiotu zamówienia dokonywany będzie w miejscu dystrybucji na terenie miasta Dąbrowy Tarnowskiej. b) każdorazowa sprzedaż paliw musi być ewidencjonowana w karcie sprzedaży z podaniem numeru rejestracyjnego samochodu, dnia zakupu paliwa, jego ilości i ceny brutto 1 litra paliwa. c) każdy wpis w karcie sprzedaży paliwa musi być własnoręcznie podpisany przez osobę dokonującą zakup paliwa. d) każdorazowa sprzedaż paliw będzie dokonywana zgodnie z obowiązującymi cenami na stacji w dniu zakupu paliw. e) zamawiający dopuszcza zmianę cen paliw w trakcie realizacji umowy w następujących przypadkach: - obniżenia lub podwyższenia przez producenta cen detalicznych paliw, wskutek zmiany cen ropy naftowej na rynkach światowych. - zmiany ustawodawcze: stawek podatku od towaru i usług, podatku akcyzowego lub innych opłat. f) ustala się następujące okresy rozliczeniowe za transakcje bezgotówkowe : od 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego. g) do faktury powinny być załączone karty sprzedaży paliw. h) dostarczone przez wykonawcę paliwo musi spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441). Benzyna bezołowiowa wg Polskiej Normy PN-EN 228 oraz olej napędowy wg Polskiej Normy PN-EN 590. 4. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. a) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 1666) załącznik nr 5 SIWZ. b) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w lit. a czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:  żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny,  żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów,  przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. c) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w lit. a czynności w trakcie realizacji zamówienia:  oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego – oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;  poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony); kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion i nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników); informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. d) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w lit. a czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie (załącznik nr 2 do SIWZ); niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w lit. a czynności i będzie stanowić podstawę do naliczenia kary umownej na podstawie zapisów umowy. e) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. II. Termin wykonania zamówienia. Zamówienie należy wykonywać sukcesywnie od podpisania umowy do 31.12.2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach