Przetargi.pl
Zakup paliw: oleju napędowego, benzyny Pb95 i innych produktów przez Gminę Września w 2017 roku

Gmina Września ogłasza przetarg

  • Adres: 62300 Września, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4360880 w. 146 , fax. 614 362 500
  • Data zamieszczenia: 2016-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Września
    ul. Ratuszowa 1
    62300 Września, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4360880 w. 146, fax. 614 362 500
    REGON: 52660100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw: oleju napędowego, benzyny Pb95 i innych produktów przez Gminę Września w 2017 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia w postępowaniu realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego jest zakup paliw na potrzeby Gminy Września oraz podległych jednostek organizacyjnych, w tym sołectw, szkół i jednostek OSP. Przedmiotem zakupu (dostawy) jest olej napędowy, benzyna bezołowiowa, oleje silnikowe, inne płyny technologiczne oraz akcesoria. Zakup paliwa będzie dokonywany w stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej w granicach administracyjnych miasta Wrześni lub poza nimi nie dalej niż 5 km, stacji czynnej w godz. 7.00-19.00 przez 7 dni w tygodniu. 2. Szacunkowe zamówienie obejmować będzie zakup: - benzyny bezołowiowej Pb95 – 6.000 litrów/rok, - oleju napędowego – 46.100 litrów/rok, - olej silnikowy (diesel, benzyna) - 500 litrów/rok, - płyn AdBlue - 500 litrów/rok, - płyn do spryskiwaczy – 500 litrów/rok, - płyn do chłodnicy – 500 litrów/rok, - inne akcesoria: żarówki, bezpieczniki, kostki zapachowe, itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3.000 PLN (trzy tysiące złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach