"Ekoład" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 43-365 Wilkowice, Swojska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48 33 817 07 51
- Data zamieszczenia: 2019-12-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Ekoład" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Swojska 3
43-365 Wilkowice, woj. śląskie
tel. +48 33 817 07 51
REGON: 070600671 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekolad.eu/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup paliw na potrzeby działalności Ekoład sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw płynnych (oleju napędowego) do sprzętu będącego w posiadaniu Ekoład Sp. z o.o. na 2020 rok w ilości – do 32.000 litrów. 2. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom aktualnych norm dla oleju napędowego – PN-EN 590+A1:2017-06 „Paliwa do pojazdów samochodowych. Oleje napędowe. Wymagania i metody badań”. 3. Przedmiot zamówienia będzie odbierany sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupienia mniejszych ilości paliwa niż podano w pkt 3.1. 5. Zamawiający gwarantuje zakup paliw w minimalnej ilości 16.000 litrów. 6. Przedmiot zamówienia będzie rozliczany tygodniowo, na podstawie ewidencji ilości pobranego paliwa płynnego a płatności będą odbywać się przelewem na konto Wykonawcy w terminie 14 dni po prawidłowo wystawionej fakturze. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał co najmniej jeden punkt dystrybucji paliw zlokalizowany na terenie powiatu bielskiego czynny całą dobę, każdego dnia w roku, w której Zamawiający będzie mógł dokonywać zakupu oleju napędowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: 1. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. posiadają aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi wydaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2019r., poz. 755 z późn. zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji; 2) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie – że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę/y uprawnione do działania w jego imieniu, o ile nie wynika to z dokumentu rejestrowego. 3) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, o którym mowa w pkt 6.1. lit. b).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oleju napędowego i etyliny bezołowiowej do pojazdów, maszyn i urządzeń PGL LP Nadleśnictwa Rybnik
Dodano: 2024-04-09 - Dostawa benzyny bezołowiowej Pb-95 oraz Pb-98 dla Akademickiego Ośrodka Lotniczego Politechniki Śląskiej wraz z usługą tankowania. Znak sprawy: IA1.282.166.2023.AP
Dodano: 2024-01-16 - Dostawy paliw płynnych oraz środka przeznaczonego do redukcji ilości szkodliwych substancji zawartych w spalinach realizowane w systemie bezgotówkowym.
Dodano: 2024-01-10 - „ Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej – Pb i oleju napędowego -On dla Gminy Mykanów w 2024”
Dodano: 2023-11-15 - Zakup paliwa do urządzeń oraz samochodów służbowych
Dodano: 2023-08-14 - Dostawa oleju napędowego wraz z płynem AdBlue
Dodano: 2023-07-03 - DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO I ETYLINY BEZOŁOWIOWEJ DO POJAZDÓW, MASZYN I URZĄDZEŃ PGL LP NADLEŚNICTWA RYBNIK
Dodano: 2023-05-29 - Dostawa oleju napędowego wraz z płynem AdBlue
Dodano: 2023-05-18 - DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO I ETYLINY BEZOŁOWIOWEJ DO POJAZDÓW, MASZYN I URZĄDZEŃ PGL LP NADLEŚNICTWA RYBNIK
Dodano: 2023-04-20 - Dostawy paliw płynnych oraz środka przeznaczonego do redukcji ilości szkodliwych substancji zawartych w spalinach realizowane w systemie bezgotówkowym
Dodano: 2023-03-08