Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 06-200 Maków Mazowiecki, ul. Krótka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 297 173 040 , fax. 297 171 522
- Data zamieszczenia: 2020-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Krótka 3
06-200 Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 297 173 040, fax. 297 171 522
REGON: 55067102700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zdp.powiat-makowski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup paliw do samochodów służbowych i maszyn w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla Zarządu Dróg Powiatowych w Makowie Mazowieckim. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw do samochodów służbowych i maszyn w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla zarządu Dróg Powiatowych w Makowie Mazowieckim, realizowany w okresie od daty zawarcia umowy przez okres 36 m-cy bez podziału na części: 1)benzyna bezołowiowa o liczbie oktanowej badawczej nie mniejszej niż 95 spełniająca wymagania PN-EN 228:2013-04 oraz wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680) w ilości 5.000,00 litrów. 2) olej napędowy spełniający wymagania PN - EN 590:2013-12 oraz wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r. poz. 1680) w ilości 163.000,00 litrów. 3)gaz LPG spełniający wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r. poz. 1680) w ilości 6.000,00 litrów. 4) Stacja paliw musi znajdować się na terenie administracyjnym miasta Maków Mazowiecki. 5) Ilości paliw określone przez Zamawiającego w ust. 1 pkt 1, 2 i 3 mają charakter mają szacunkowy, są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej i nie stanowią ze strony Zamawiającego zobowiązania do zamówienia paliw w podanych ilościach. W zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, zastrzega się możliwość zmiany zakresu przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym i będą to wahania rzędu 20% (zmniejszenie lub zwiększenie - prawo opcji). Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zakupienia mniejszej niż przewidywana ilość paliw. Zamawiający zapłaci za faktycznie zakupione paliwo, zgodnie z cenami jednostkowymi określonymi w ofercie (z uwzględnieniem stałego upustu). 6) Zakup paliwa odbywać się będzie bezpośrednio poprzez tankowanie do pojazdów, a dla pozostałych urządzeń i maszyn – tankowanie do kanistrów, w ilościach i terminach wynikających z potrzeb Zamawiającego. 7) Zakup paliwa dokonywany będzie przez Zamawiającego w formie bezgotówkowej o cenie obowiązującej na dystrybutorze stacji paliw Wykonawcy w dniu zakupu z uwzględnieniem kwoty zaoferowanego przez wykonawcę stałego upustu. 8) Wykonawca na sprzedane paliwo będzie prowadzić ewidencję (asygnaty) sprzedaży, które będą stanowiły załączniki do faktury wystawianej za realizację zamówienia zgodnie z warunkami określonymi przez zamawiającego, ofertą i umową. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga by Wykonawca posiadał koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r., poz. 755 z późn. zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty,2) zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy, 3) dokumenty, z których wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy - podpisania oferty (pełnomocnictwo/a - oryginał lub notarialnie poświadczona kopia), 4)oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Jeśli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. W przypadku konsorcjum do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału, kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 25 a ustawy Pzp, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa paliw, usługa mycia samochodów oraz zakup innych produktów związanych z eksploatacją samochodów służbowych w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych
Dodano: 2024-04-19 - Bezgotówkowy zakup paliw do samochodów służbowych Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
Dodano: 2024-04-03 - Zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 do pojazdów i sprzętu będącego w użytkowaniu Gminy Huszlew w 2024 r.
Dodano: 2024-03-12 - Bezgotówkowy zakup paliw płynnych na potrzeby Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych
Dodano: 2024-02-26 - Dostawa oleju napędowego i zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 do pojazdów i sprzętu będącego w użytkowaniu Gminy Huszlew w 2024
Dodano: 2024-02-26 - Bezgotówkowy zakup paliw do samochodów służbowych Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
Dodano: 2024-02-23 - Bezgotówkowy zakup paliwa do pojazdów służbowych oraz sprzętu mechanicznego Gminy Słupno w 2024r.
Dodano: 2024-01-24 - Dostawa (sukcesywny zakup na stacji paliwowej Wykonawcy) paliw płynnych do zbiorników pojazdów, maszyn i urządzeń stanowiących własność Gminy Raciąż w 2024 r.
Dodano: 2024-01-11 - ZAKUP PALIW DO POJAZDÓW I URZĄDZEŃ TECHNICZNYCH
Dodano: 2024-01-03 - Sukcesywny zakup paliw płynnych do pojazdów mechanicznych i urządzeń technicznych stanowiących własność Gminy Pomiechówek w systemie sprzedaży bezgotówkowej
Dodano: 2023-12-21