Przetargi.pl
Zakup paliw do pojazdów samochodowych i sprzętu mechanicznego do Urzędu Gminy w Strawczynie, Zakładu Gospodarki Komunalnej oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Strawczyn w 2020 roku.

Gmina Strawczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 26-067 Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 038 002 , fax. 413 038 157
  • Data zamieszczenia: 2019-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strawczyn
    ul. Stefana Żeromskiego 16
    26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 038 002, fax. 413 038 157
    REGON: 29101079000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://strawczyn.4bip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw do pojazdów samochodowych i sprzętu mechanicznego do Urzędu Gminy w Strawczynie, Zakładu Gospodarki Komunalnej oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Strawczyn w 2020 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zakup paliw do pojazdów samochodowych i sprzętu mechanicznego do Urzędu Gminy w Strawczynie, Zakładu Gospodarki Komunalnej oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Strawczyn w 2020 roku z podziałem na dwie części. Część 1. Sukcesywny zakup oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 1) Sukcesywny zakup paliw płynnych do pojazdów samochodowych, sprzętu silnikowego będących własnością Urzędu Gminy w Strawczynie, Zakładu Gospodarki Komunalnej oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Strawczyn w 2020 roku, realizowany w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw Wykonawcy. Zamówienie obejmuje następujące rodzaje i ilości paliw: a) olej napędowy – 34 600,00 litrów, b) benzyna bezołowiowa 95 – 1 400,00 litrów. Zamawiający wymaga, aby realizacja zadania odbywała się we wszystkie dni tygodnia, zgodnie z potrzebami zamawiającego, na wskazanych przez Wykonawcę stacjach paliwowych, które z przyczyn eksploatacyjnych i ekonomicznych nie mogą być oddalone od siedziby Zamawiającego tj. Strawczyn, ul. Żeromskiego 16 o więcej niż 5 km, licząc najkrótszą drogą publiczną. Część 2. Sukcesywny zakup paliwa do samochodów będących własnością Urzędu Gminy w Strawczynie w ilości 3 700,00 litrów 1) Sukcesywny zakup paliwa płynnego do samochodów będących własnością Urzędu Gminy w Strawczynie w 2020 roku, realizowany w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw Wykonawcy. Zamówienie obejmuje następujące rodzaje i ilości paliw: a) olej napędowy, w którym zastosowano dodatki uszlachetniające tj. czyszczące, antykorozyjne, przeciwutleniające (np. olej napędowy typu: Verva ON, Diesel Gold, Shell V Power, ON Ultimate lub równoważny) – 3 700,00 litrów, Sukcesywny zakup oleju napędowego dokonywany będzie na stacjach paliw należących do sieci stacji Wykonawcy na terenie całego kraju. Wykonawca winien posiadać minimum jedną stację paliw na terenie stolicy każdego województwa. Dodatkowe informacje: 1. Paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki dnia 9 października 2015 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 poz. 1680) oraz odpowiadać parametrom aktualnie obowiązujących norm: PN-EN 228 dla benzyny, PN-EN 590 dla oleju napędowego. W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, wykonawca dostosuje jakość paliw do nowych norm. 2. Każdorazowa sprzedaż paliwa będzie dokonywana wg cen obowiązujących na stacji paliw w dniu dokonania zakupu z zastosowaniem stałego upustu podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 3. Pobieranie paliwa będzie polegać na sukcesywnym (uzależnionym od potrzeb) tankowaniu paliwa do zbiorników pojazdów Urzędu Gminy w Strawczynie, Zakładu Gospodarki Komunalnej i Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Strawczyn oraz do pojemników na potrzeby sprzętu silnikowego Urzędu Gminy w Strawczynie i ratowniczego sprzętu silnikowego OSP. 4. Zakup paliwa będzie następował drogą transakcji bezgotówkowych. Upoważnione osoby dokonujące zakupu paliwa fakt zakupu potwierdzać będą swoim podpisem na fakturze VAT (wykaz samochodów i upoważnionych osób zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy). 5. Faktury będą wystawiane przez Wykonawcę na Urząd Gminy, Zakład Gospodarki Komunalnej i na poszczególne OSP, po każdorazowym zakupie paliwa. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ciągłości realizacji zamówienia w inny sposób (np. na innej stacji paliw), w sytuacji, gdy nie będzie mógł świadczyć dostaw, z zastrzeżeniem, że w takiej sytuacji koszt realizacji zamówienia nie ulegnie zwiększeniu, a zastępcza stacja paliw nie będzie znajdować się w odległości większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego Podana ilość paliwa zarówno w części 1 jak i części 2 jest wielkością szacunkową, wynikającą ze średniego rocznego zapotrzebowania na paliwo dla pojazdów, ustalonego na podstawie danych z okresu poprzedzającego zamówienie - służącego do kalkulacji ceny ofertowej. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia ilości zamówienia w zależności od potrzeb. Nie zrealizowanie zamówienia w całości przez Zamawiającego nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. Cena paliw do oferty, która ma być przyjęta do przetargu winna być określona na podstawie ceny producenta paliw na dzień (04.12.2019 r.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia niezbędne do dystrybucji i obrotu paliwami w zakresie objętym zamówieniem, tj. aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki - dotyczy Części Nr 1 i Części Nr 2
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – forma dokumentu oryginał, 2) oświadczenia wymienione w rozdz. VIII. niniejszej SIWZ; 3) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo - forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 5) Wykonawca w rozdziale III pkt 7 formularza oferty oświadczy, czy jest / nie jest mikro / małym / średnim przedsiębiorcą w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2018 r. poz. 646 ze zm.) – art. 7. 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7) zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach