Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 57-200 Ząbkowice Śląskie, ul. Daleka 19
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8151657 , fax. 074 8153541
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Daleka 19 19
57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie
tel. 074 8151657, fax. 074 8153541
REGON: 89072384100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdp.zabkowice.dsw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP PALIW DLA ZABEZPIECZENIA POTRZEB TRANSPORTOWYCH I SPRZĘTOWYCH ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH - TANKOWANIE DO BAKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przewiduje się zakup następujących ilości paliw dla zabezpieczenia własnych potrzeb transportowych i sprzętowych / tankowanie do baku / - szacunkowo : Zadanie nr 1 - Zarządu Dróg i Obwodu drogowego nr 1 w Ząbkowicach Śl. - benzyna Pb95 - 5.400 litrów, - olej napędowy - 33.028 litrów , Zadanie nr 2 - Obwodu drogowego nr 2 w Ziębicach. - benzyna Pb95 - 3.360 litrów, - olej napędowy - 11.952 litrów , Zakup będzie realizowany wg zaistniałych bieżących potrzeb. Termin realizacji zamówień - w okresie od dnia 01-01-2010r. do dnia 31-grudnia-2010r - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: : O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Art.24 ust.1 i 2 ustawy z dn.29-01-2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2007r nr 223 poz.1655 z póź.zm) 5.Posiadają koncesję na obrót paliwami ciekłymi , jeżeli roczna wartość przekracza równowartość 100.000 euro. 6.POSIADAJĄ W CIĄGŁEJ SPRZEDAŻY W DNI POWSZEDNIE I ŚWIĄTECZNE - CAŁODOBOWO wymagane w ofercie paliwa i czynne punkty sprzedaży - stacje paliwowe na terenie miasta dla : a/ ZADANIE NR 1 - /dla potrzeb Zarządu Dróg i Obwodu drogowego nr1/ w miejscowości Ząbkowice Śląskie b/ ZADANIE NR 2 - / dla potrzeb- Obwodu drogowego nr 2 / w miejscowości Ziębice 7.Zapewnią bezgotówkową formę rozliczenia pobranego paliwa tj. fakturę zbiorczą w okresach rozliczeniowych nie dłuższych niż miesiąc kalendarzowy, płatne przez Zamawiającego przelewem do - 30 dni od przedłożenia prawidłowo sporządzonej i potwierdzonej przez Zamawiającego faktury
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pisemne oświadczenie Wykonawcy ,że spełnienia warunki określone w Art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dn.29-01-2004r. (Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź.zm.) 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. oryginał lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3.Aktualną Koncesję , zezwolenia lub licencję na obrót paliwami ciekłymi , jeżeli roczna wartość przekracza równowartość 100.000euro lub oświadczenie, że roczna wartość obrotu nie przekracza równowartości 100.000 Euro (oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność przez Wykonawcę). 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę, podpisuje osoba nie będąca ustawowym przedstawicielem Wykonawcy (nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) poświadczone notarialnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów wymienionych w pkt 4 składa dokument lub dokumenty , zgodne z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn 19-05-2006r w sprawie dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87 poz.605) . albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia . 6.Złoży pisemne oświadczenie,że spełnienia warunki udziału w postępowaniu Art.44 ustawy z dn.29-01-2004r.Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 poz.1655 z 2007r z póź. zm.) wg wzoru zał.nr 1. Przedłożone dokumenty winny spełniać wymogi określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdp.zabkowice.dsw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup paliw na zabezpieczenie potrzeb transportowych i sprzętowych DSDiK w latach 2017-2018
Dodano: 2016-07-26 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY ZAWONIA
Dodano: 2016-04-27 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GRUPY ZAKUPOWEJ GMINY MIĘDZYBÓRZ
Dodano: 2016-03-07 - Dostawa energii elektrycznej dla oświetlenia drogowego i obiektów Gminy Oleśnica
Dodano: 2016-03-01 - Dostawa energii elektrycznej
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa energii elektrycznej do obiektów Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska we Wrocławiu
Dodano: 2015-12-04 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Miasto Oława
Dodano: 2015-12-03 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Kąty Wrocławskie
Dodano: 2015-12-01 - Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej do zasilania obiektów Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. w Szczawnie-Zdroju . Nr zamówienia publicznego: ZP/14/2015.
Dodano: 2015-11-24 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ 2016 - 2017
Dodano: 2015-11-18