Urząd Gminy w Siedliszczu ogłasza przetarg
- Adres: 22-130 Siedliszcze, ul. Szpitalna 15a
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5692284 , fax. 082 5692202
- Data zamieszczenia: 2010-01-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Siedliszczu
ul. Szpitalna 15a 15a
22-130 Siedliszcze, woj. lubelskie
tel. 082 5692284, fax. 082 5692202
REGON: 00055010800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup paliw dla Urzędu Gminy Siedliszcze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest tankowanie pojazdów i maszyn będących w dyspozycji Urzędu Gminy Siedliszcze wg szacunkowych potrzeb: Olej napędowy - 18 tys. litrów na rok Benzyna bezołowiowa Pb 95 - 2,5 tys. litrów na rok Tankowanie odbywać się będzie w stacji paliw wskazanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym. Do prawidłowego przygotowania oferty wykonawca poda odległość wyrażoną w kilometrach w jedną stronę od siedziby Urzędu Gminy w Siedliszczu przy ul. Szpitalnej 5A do stacji, w której będzie prowadzona sprzedaż paliw. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku [spełnia] lub [niespełnia].
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Oświadczenie Wykonawcy o braku okoliczności wynikających z art. 24. Prawa zamówień publicznych Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rabat od ceny oficjalnej
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedliszcze.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DLA GMINY BARANÓW W 2017 ROKU
Dodano: 2016-07-26 - Sprzedaż i dostawa paliwa do pojazdów SP ZOZ w Radzyniu Podlaskim
Dodano: 2016-07-22 - Dostawy oleju napędowego
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa oleju napędowego w ilości do 50 000,00 litrów
Dodano: 2016-06-23 - Zainstalowanie zbiornika i zakup oleju napędowego w ilości 70 000 l
Dodano: 2016-05-24 - zakup paliw płynnych
Dodano: 2016-04-15 - Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu mechanicznego będącego w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku
Dodano: 2016-04-14 - Zakup paliw dla PGK Sp. z o.o. w Lubartowie
Dodano: 2016-04-11 - Przetarg nieograniczony na sukcesywną dostawę oleju napędowego do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Adamkach k. Radzynia Podlaskiego Sp. z o.o.
Dodano: 2016-04-07 - Bezgotówkowa bieżąca sprzedaż za pomocą elektronicznych kart paliwowych oleju napędowego do zbiorników pojazdów należących do Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Puławach
Dodano: 2016-03-30