Przetargi.pl
ZAKUP PALIW DLA POJAZDÓW URZĘDU MIASTA GORZOWA WLKP

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
  • Data zamieszczenia: 2012-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    ul. Sikorskiego 3-4 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorzow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP PALIW DLA POJAZDÓW URZĘDU MIASTA GORZOWA WLKP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości 16 100 litrów oraz oleju napędowego ON w ilości 7 600 litrów. 1.Zakup paliwa będzie odbywał się w formie tankowania do baku samochodów należących do Zamawiającego na stacjach paliw Dostawcy zlokalizowanych na terenie całej Polski. 2.Określone ilości paliwa są wartościami maksymalnymi. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w przypadku niedokonania zakupu pełnej ilości paliwa wskazanej w SIWZ i umowie. Zakup paliwa będzie odbywał się sukcesywnie, zgodnie z bieżącymi potrzebami poprzez tankowanie do baku samochodów należących do zamawiającego, na stacjach paliw wykonawcy zlokalizowanych na terenie całej Polski. 3.Zakup paliw odbywać się będzie w ilościach i czasie odpowiadającym zapotrzebowaniu Zamawiającego. 4.Zakup paliwa będzie odbywał się w formie bezgotówkowej za pomocą karty paliwowej. 5.Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Dostawcą dokonywane będzie raz bądź dwa razy w miesiącu* i obejmować będzie zapłatę za zatankowane paliwo w minionym okresie rozliczeniowym. 6.Wynagrodzenie, w danym okresie rozliczeniowym, Wykonawcy będzie stanowił iloczyn ilości litrów zatankowanego paliwa i ceny jednostkowej brutto pomniejszonej o niezmienny w wysokości rabat. *Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia faktur zbiorczych dwa razy w miesiącu. Pierwszy okres rozliczeniowy będzie kończył się w niedziele najbliższą połowie miesiąca i za ten okres wystawiona będzie faktura VAT zawierająca wszystkie transakcje od pierwszego dnia miesiąca, druga natomiast będzie wystawiona za transakcje od poniedziałku (dnia następnego po wspomnianej niedzieli) do końca miesiąca kalendarzowego. Wymogi co do karty paliwowej: 1.Karta paliwowa umożliwi bezgotówkowe zakupy paliwa na terenie kraju oraz możliwość monitorowania zrealizowanych transakcji. 2.Ważność karty będzie jednakowa z okresem obowiązywania umowy, 3.Karta paliwowa zostanie wystawiona przez Wykonawcę osobno dla każdego samochodu służbowego jakim dysponuje Zamawiający. Wystawienie karty odbędzie się na wniosek Zamawiającego, 4.Karta powinna być zabezpieczona w sposób uniemożliwiający skorzystanie z niej osobom nieuprawnionym (np. kod PIN) 5.Wystawiający kartę uwzględni możliwość zmiany danych pojazdów oraz ilości samochodów, których tankowanie odbywać się będzie bezgotówkowo. WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM: 1. Wykonawca będzie dysponował co najmniej dwoma, czynnymi całodobowo, stacjami paliwowymi z czynnymi dystrybutorami paliwa, na terenie miasta Gorzowa Wlkp. lub w odległości do 10 km od granic administracyjnych miasta Gorzowa Wlkp. 2. Wykonawca będzie dysponował co najmniej jedną, czynną całodobowo, stacją paliwową z czynnymi dystrybutorami paliwa, na terenie miast: Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Opole, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Toruń, Warszawa, Wrocław, Zielona Góra.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 901320003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorzow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną