Przetargi.pl
Zakup pakietu usług szkoleniowych i superwizyjnych dla kadry zarządzającej / i szkolenia z obsługi klienta w ramach projektu pn. "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach"

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Górnych Wałów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 359 700 , fax. 322 308 027
  • Data zamieszczenia: 2020-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Górnych Wałów 9
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 323 359 700, fax. 322 308 027
    REGON: 34519730000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: opsgliwice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup pakietu usług szkoleniowych i superwizyjnych dla kadry zarządzającej / i szkolenia z obsługi klienta w ramach projektu pn. "Nowa jakość pomocy społecznej - wdrożenie usprawnień organizacyjnych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Gliwicach"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I Zakup pakietu usług szkoleniowych wzmacniających potencjał kadry zarządzającej (160 h) 1. Przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu zarządzania zespołem (60 h) Program szkolenia. Zakres zajęć powinien obejmować minimum następujące bloki tematyczne związane z zarządzaniem nowopowstałym zespołem: 1. Integracja, prawidłowa komunikacja i praca nad relacjami w zespole. 2. Jak określać cele dla zespołu (wraz z pracą nad celami w trakcie warsztatu). 3. Konflikty, trudności i procesy ich rozwiązywania. 4. Motywowanie i budowanie zaangażowania członków zespołu. 5. Zarządzanie wizerunkowe i identyfikacja z zakładem pracy. 6. Wsparcie kadry zarządzającej w przygotowaniu i przeprowadzeniu spotkania grupowego dla zarządzanego zespołu. Dodatkowe informacje. 1. Celem warsztatów jest nabycie przez kadrę zarządzającą umiejętności i wiedzy pozwalających na stworzenia prawidłowych relacji i efektywnego działania nowopowstałych zespołów. 2. Szkolenie ma rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 28.02.2021 r. 3. Szkolenie obejmuje 60 godzin zegarowych dla ok. 20 pracowników OPS Gliwice, podzielonych na 2 grupy po ok. 10 osób, po 30 godzin zegarowych na grupę. 4. Zajęcia mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice, max. po 5 godzin zegarowych na grupę dziennie. 5. Dokładny harmonogram zajęć (terminy i tematyka) zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą. 2. Przeprowadzenie superwizji procesu zarządzania dla kadry zarządzającej (100 h) Przedmiotem usługi jest przeprowadzenie superwizji procesu zarządzania pracą zespołu w kontekście wdrażanego usprawnienia organizacyjnego. Dodatkowe informacje. 1. Realizacja superwizji ma rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram spotkań zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 28.02.2021 r. 2. Superwizja procesu zarządzania będzie odbywała się indywidualnie, lub w niewielkich grupach 2-3 osobowych; w łącznym wymiarze 100 godzin zegarowych dla ok. 20 osób. 3. Spotkania mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice. 4. Dokładny harmonogram zajęć zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą. CZĘŚĆ II Zakup usługi szkoleniowej z zakresu obsługi klienta (20 h) Program szkolenia. Zakres zajęć powinien obejmować minimum następujące bloki tematyczne: 1. Umiejętności interpersonalne i komunikacyjne. 2. Opanowanie umiejętności właściwego do sytuacji doboru procedur komunikacyjnych. 3. Rodzaje postaw asertywnych zgodnych z kodeksem etycznym. 4. Opanowanie form przekazywania i przyjmowania informacji zwrotnych oraz kontrolowania emocji. 5. Kompetencje w zakresie obsługi klienta pomocy społecznej w sferze budowania dobrych relacji klienta z instytucją i rozpoznawania potrzeb klienta. Dodatkowe informacje. 1. Szkolenie ma rozpocząć się po podpisaniu umowy (szczegółowy harmonogram zajęć zostanie ustalony po podpisaniu umowy), a zakończyć do dnia 28.02.2021 r. 2. Szkolenie obejmuje 20 godzin zegarowych dla 1 grupy pracowników OPS Gliwice (ok. 10-15 osób) 3. Zajęcia mają odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach pracy OPS Gliwice, max. po 4 godziny zegarowe dziennie. 4. Dokładny harmonogram zajęć (terminy i tematyka) zostanie ustalony z wybranym do realizacji Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach