22 Baza Lotnictwa Taktycznego ogłasza przetarg
- Adres: 82-200 Malbork, ul. 17 Marca
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 261 536 713, 261 536 216, , fax. 261 536 275, 261 536 713
- Data zamieszczenia: 2020-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
ul. 17 Marca 20
82-200 Malbork, woj. pomorskie
tel. 261 536 713, 261 536 216,, fax. 261 536 275, 261 536 713
REGON: 19247126500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup oznak rozpoznawczych haftowanych i oznak identyfikacyjnych z nazwiskiem dla 22. BLT Malbork. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie oznak rozpoznawczych haftowanych na mundury wyjściowe i polowe oraz oznak identyfikacyjnych z nazwiskiem na mundur polowy, według określonych wzorów dla żołnierzy zawodowych. Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej (WDTT) oraz Warunkami Technicznymi i zgodnych ze wzorami, obowiązującymi w Ministerstwie Obrony Narodowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki. , Oznaka identyfikacyjna z nazwiskiem na mundur polowy wzór 124P/MON , szt.6000 2.Oznaka rozpoznawcza 22.BLT do munduru wyjściowego szt. 4000 , Oznaka rozpoznawcza 22.BLT do munduru polowego szt. 4000 , Oznaka rozpoznawcza RCI Bydgoszcz do munduru wyjściowego szt.50 , Oznaka rozpoznawcza RCI Bydgoszcz do munduru polowego szt.50 .Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia wykonany na podstawie opisu przedmiotu zamówienia. 2) Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia określono w Wykazie Wojskowej Dokumentacji Techniczno-Technologicznej – załączniki do SIWZ (cała dokumentacja wraz ze zdjęciami do pobrania na stronie internetowej zamawiającego). 3) Wykonanie oznak będzie realizowane w siedzibie wykonawcy. Oznaki zostaną wykonane z materiału własnego wykonawcy Zastosowane materiały do wykonania danego przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z Wojskową Dokumentacją Techniczno – Technologiczną. Tkanina zasadnicza oznak identyfikacyjnych z nazwiskiem powinna być zgodna z tkaniną munduru polowego wzór 124P/MON. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39561132-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany a) Formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ). b) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie); W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania postawione przez Zamawiającego, przed udzieleniem zamówienia, Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym , nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a) Oświadczenie dostawcy, że przedmioty zostaną wykonane zgodnie z Wojskowa Dokumentacją Techniczno-Technologiczną ( Zał. Nr 5 do SIWZ) – dotyczy poz. Nr 1 w Formularzu Ofertowym b) Oświadczenie posiadania przez Dostawce zakładowego wzoru zgodnie z obowiązującą Wojskowa Dokumentacją Techniczno-Technologiczną wydaną przez Wojskowy Ośrodek Badawczo-Wdrożeniowy Służby Mundurowej w Łodzi ( Zał. Nr 5 do SIWZ) – dotyczy poz. Nr 1 w Formularzu Ofertowym c) Oświadczenie dotyczące, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany zgodnie z opisem oznak rozpoznawczych( Zał. Nr 5 do SIWZ) – dotyczy poz. Nr 2-5 w Formularzu Ofertowym
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną