Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 81-213 Gdynia, ul. Opata Hackiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 627 38 18 , fax. 58 663 16 66
- Data zamieszczenia: 2019-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
ul. Opata Hackiego 14
81-213 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 58 627 38 18, fax. 58 663 16 66
REGON: 19056363200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://opecgdy.com.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup osprzętu elektrotechnicznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup asortymentu wymienionego w Wykazie produktów, który stanowi załącznik nr 3 do siwz. 2. Warunki dotyczące gwarancji: 12 miesięcy od dnia dostawy - na towary będące przedmiotem zamówienia. 3. Zamawiający wymaga przedmiotu zamówienia ze znakiem CE. 4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia posiadał Deklarację zgodności WE. 5. Realizacja zamówień: sukcesywnie, na podstawie cząstkowych pisemnych zamówień (e-mail), określających: numer i datę zamówienia, termin realizacji zamówienia, przedmiot zamówienia, jednostkę miary, ilość, cenę jednostkową netto, adres dostawy oraz sposób i termin zapłaty. 6. Miejsce dostawy: magazyn Zamawiającego, ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia lub inne miejsce na terenie miast: Gdynia, Sopot, Rumia, Wejherowo, Reda, Kosakowo - wskazane przez Zamawiającego na zamówieniu. 7. Realizacja dostaw: do 5 dni roboczych od daty wysłania pisemnego zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.1 siwz; dostawy winny być realizowane w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:15 - 14:00. 8. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.10.2019 r. do dnia 31.01.2021 r. 9. Ilości określone w załączniku nr 3 do siwz są ilościami szacunkowymi, wyliczonymi z należytą starannością. Dopuszcza się różnice w ilościach planowanych w poszczególnych pozycjach w stosunku do faktycznie realizowanych w trakcie trwania umowy. 10. Ilości określone w załączniku nr 3 do siwz nie są zobowiązaniem Zamawiającego do nabycia towaru w takiej ilości – nie zrealizowanie całości asortymentu nie wpływa na cenę towaru. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość nabycia dodatkowej ilości (w przypadku zwiększenia ilości zamówienia obowiązywać będą ceny określone w tabelach w załączniku nr 1 do siwz) i dodatkowego asortymentu o zbliżonym charakterze (w cenie bieżącej Wykonawcy, która będzie podlegała kontroli Zamawiającego) do poziomu określonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31000000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 1 do siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca winien złożyć: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; b) Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców prowadzona jest w formie spółki cywilnej. 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagany dokument, o którym mowa w pkt. 1 musi zostać złożony przez każdego Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów elektrycznych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
Dodano: 2023-06-05 - Sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2021-02-16 - Sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2020-12-22 - Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Gdyńskiego Centrum Sportu
Dodano: 2020-06-15 - Dostawa urządzeń pomiarowych (czujniki przemieszczeń liniowych z miernikiem, siłomierze elektroniczne z miernikami, zestaw hydrauliczny do zadawania obciążeń)
Dodano: 2019-10-03 - Dostawa reflektorów prowadzących ze stanowiskiem systemu śledzenia pozycji aktora, ruchomych głów typu WASH oraz konsolety oświetleniowej
Dodano: 2019-05-28 - Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby Gdyńskiego Centrum Sportu
Dodano: 2019-04-04 - CRZP/22/2019/AEZ Platforma programistyczna dla systemów wbudowanych z zestawem elementów elektronicznych - w ramach projektu SezAM wiedzy, kompetencji i umiejętności - powtórne
Dodano: 2019-01-24 - CRZP/138/2018/AEZ Platforma programistyczna dla systemów wbudowanych z zestawem elementów elektronicznych - w ramach projektu SezAM wiedzy, kompetencji i umiejętności
Dodano: 2018-11-26 - Dostawa urządzeń technologii w ramach projektu p.n. Poprawa stanu zabytkowego budynku Starej Apteki z XVII wieku wraz z Przejściem Bramnym i murami obronnymi Głównego Miasta w Gdańsku poprzez nadanie nowych funkcji kulturalnych.
Dodano: 2018-09-25