Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Częstochowie ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Korczaka 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3653024, 3669760 , fax. 034 3654841
- Data zamieszczenia: 2009-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Częstochowie
ul. Korczaka 5 5
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 3653024, 3669760, fax. 034 3654841
REGON: 01251326200432 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych do komputerów i drukarek wraz z dostawą do siedzib Oddziału Regionalnego KRUS w Częstochowie i podległych Placówek Terenowych KRUS Katowice i Bielsko-Biała - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup oryginalnych (lub równoważnych) materiałów eksploatacyjnych do komputerów i drukarek wraz z dostawą do siedzib Oddziału Regionalnego KRUS w Częstochowie 42-200 Częstochowa ul. Korczaka 5 i podległych Placówek Terenowych KRUS Katowice 40- 015 Katowice ul. Francuska 10a i KRUS Bielsko-Biała 43-300 Bielsko-Biała ul. Listopadowa 56. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301251002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał złożenia wadium od Wykonawców, którzy złożyli oferty w wysokości 3.100,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone przepisami art.22 ust. l ustawy Pzp, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, - złożą ofertę w pełni zgodną z wymaganiami ustawy Pzp oraz niniejszej SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. l oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. l i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu sładania ofert, 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów o których mowa: - w pkt 2, 3, 5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; wymagania dotyczące okresu ważności tych dokumentów określone w pkt 4 stosuje się odpowiednio. Ponadto na ofertę powinny się składać następujące oświadczenia i dokumenty: 8. Wypełniony formularz oferty wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 9. Wypełniony Cennik wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ. 10. Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza -pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa na potrzeby Rejonów podległych Oddziałowi Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Katowicach, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów i faksów
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i kserokopiarek dla Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej
Dodano: 2016-01-15 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2015-12-30 - dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych, zamówienie: TAG-504-PN/72-2015
Dodano: 2015-12-10 - Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów i faksów Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla 6 Rejonów
Dodano: 2015-07-13 - Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, ploterów i faksów Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Oddziału GDDKiA w Katowicach przy ul. Myśliwskiej 5
Dodano: 2015-07-13 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek igłowych, atramentowych, laserowych oraz kserokopiarek - ZP 137/15
Dodano: 2015-01-30 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
Dodano: 2015-01-29 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Sądu Rejonowego w Chorzowie w roku 2014 OG 35-74/14
Dodano: 2014-11-18 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów na potrzeby Sądu Rejonowego w Chorzowie w roku 2014 OG 35-60/14
Dodano: 2014-10-08