Publiczna Szkoła Podstawowa w Lubichowie ogłasza przetarg
- Adres: 83-240 Lubichowo, ul. Dworcowa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 585 885 225 , fax. 585 885 225
- Data zamieszczenia: 2020-09-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Publiczna Szkoła Podstawowa w Lubichowie
ul. Dworcowa 15
83-240 Lubichowo, woj. pomorskie
tel. 585 885 225, fax. 585 885 225
REGON: 57585800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.psplubichowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup oraz sukcesywną dostawę oleju opalowego oraz węgla kamiennego w sezonie grzewczym 2020/2021 w podziale na następujące części: - część nr I – oleju opałowego do kotłowni Publicznej Szkoły Podstawowej mieszczącej się przy ulicy Lorenza 8 w Lubichowie - część nr II – węgla kamiennego do kotłowni Publicznej Szkoły Podstawowej mieszczącej się przy ulicy Dworcowej 15 w Lubichowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup oraz sukcesywną dostawę oleju opalowego oraz węgla kamiennego w sezonie grzewczym 2020/2021 w podziale na następujące części: - część nr I – oleju opałowego do kotłowni Publicznej Szkoły Podstawowej mieszczącej się przy ulicy Lorenza 8 w Lubichowie; - część nr II – węgla kamiennego do kotłowni Publicznej Szkoły Podstawowej mieszczącej się przy ulicy Dworcowej 15 w Lubichowie. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wykonanie każdej z ww. części przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: a) część nr I – 1 500,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100), b) część nr II – 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w: Bank Spółdzielczy w Lubichowie Nr 12 8341 0000 0000 0299 2000 0002; b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 3. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w innej formie niż pieniądz beneficjentem gwarancji/poręczenia jest Gmina Lubichowo – Publiczna Szkoła Podstawowa w Lubichowie. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części nr I Wykonawca musi wykazać posiadanie koncesji* w zakresie obrotu paliwami płynnymi objętymi niniejszym zamówieniem. * w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. 2019 poz. 755 z późn. zm.) Dla części nr II Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmujące także czynność potwierdzania za zgodność z oryginałem dokumentów składających się na ofertę i składanych wraz z ofertą, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; 3) Dowód wniesienia wadium. W przypadku gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia; 4) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, sporządzone zgodnie z treścią formularza zamieszczonego w załączniku nr 2 Rozdziału II SIWZ; 5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia publicznego, 3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego, 4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wykazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego gatunku L-1 do celów grzewczych do obiektów Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2024-02-19 - Sukcesywna dostawa oleju opałowego w roku 2024.
Dodano: 2023-12-18 - Sukcesywna dostawa oleju opałowego dla Zespołu Kształcenia i Wychowania w Stężycy
Dodano: 2023-12-08 - DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DO CELÓW GRZEWCZYCH DLA PODLEGŁYCH JEDNOSTEK GENERALNEJ DYREKCJI DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W GDAŃSKU z podziałem na 5 części zamówienia
Dodano: 2023-11-27 - Zakup oraz sukcesywna dostawa oleju opalowego oraz ekogroszku w sezonie grzewczym 2023/2024
Dodano: 2023-11-09 - Zakup oraz sukcesywna dostawa oleju opalowego oraz ekogroszku w sezonie grzewczym 2023/2024
Dodano: 2023-10-03 - Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowej Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Choczewie ul. Szkolna 2 oraz do kotłowni olejowej Urzędu Gminy w Choczewie ul. Pierwszych Osadników 17
Dodano: 2023-07-04 - Dostawa oleju opałowego lekkiego
Dodano: 2023-04-22 - SUKCESYWNE DOSTAWY OLEJU OPAŁOWEGO
Dodano: 2023-04-22 - Dostawa oleju opałowego lekkiego
Dodano: 2023-03-15