Przetargi.pl
Zakup oraz instalacja w serwerowni sieciowej pamięci masowej (Macierz), na bieżące potrzeby przechowywania i zabezpieczenia danych

Muzeum Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-272 Warszawa, Rynek Starego Miasta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 596 67 11, 22 2774427 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Warszawy
    Rynek Starego Miasta 28/46
    00-272 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 596 67 11, 22 2774427, fax. -
    REGON: 16387044000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumwarszawy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup oraz instalacja w serwerowni sieciowej pamięci masowej (Macierz), na bieżące potrzeby przechowywania i zabezpieczenia danych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz instalacja w serwerowni sieciowej pamięci masowej (Macierz), na bieżące potrzeby przechowywania i zabezpieczenia danych. 2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nie powystawowy nieregenerowany, kompletny oraz musi posiadać niezbędne instrukcje i gwarancje w języku polskim. Przez artykuł fabrycznie nowy Zamawiający rozumie produkty wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed ich dostarczeniem Zamawiającemu, wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu, posiadające wszelkie zabezpieczenia. Kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wraz z dostawą. 3. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą spełniać obowiązujące wymagania, określone w dyrektywach w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej i w zakresie urządzeń niskonapięciowych i być potwierdzone kopiami odpowiednich dokumentów lub oświadczeniem dostawcy a także być oznaczone znakiem CE. Odpowiednie dokumenty powinny być dostarczone razem z ofertą. Ponadto, urządzenia muszą pochodzić z autoryzowanego przez producenta kanału dystrybucji. 4. W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta oferowanych urządzeń. 5. Wraz ze sprzętem musi zostać dostarczone odpowiednie oprogramowanie systemowe. Dostarczone oprogramowanie musi posiadać minimum 3 letnie wsparcie techniczne producenta lub dostawcy. Producent lub dostawca systemu operacyjnego musi oferować wsparcie techniczne wraz z dostępem do poprawek, łatek bezpieczeństwa oraz bazy wiedzy. 6. Wymagana jest instalacja, konfiguracja i uruchomienie dostarczonych urządzeń wraz z oprogramowaniem w lokalizacji Zamawiającego oraz zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. Wymagana jest podłączenie i konfiguracja przełączników Cisco do których zostanie podłączone urządzenie zgodnie z wytycznymi zamawiającego. 7. Wymagane jest przeszkolenie minimum 3 administratorów rozwiązania w wymiarze minimum dwóch dni po 8 godzin dziennie. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30233141-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. 2. Kwota wymaganego wadium wynosi 1500,00 zł. 3. Wadium musi zostać wniesione na cały okres terminu związania ofertą. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy. 7. W przypadku wnoszenia wadium w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, jak też w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z wyłączeniem wadium wniesionego w pieniądzu, beneficjentem takich dokumentów musi być Muzeum Warszawy; złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 Pzp. 8. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego. 9. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Muzeum Warszawy, tj.: Bank Pekao S.A. 28 1240 5918 1111 0000 4911 0618 z podaniem tytułu „WADIUM: Postępowanie numer MW/ZP/13/PN/2020”. 10. Wadium w formie pieniężnej (przelew) musi zostać zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (dzień, godzina, minuta składania ofert). 11. Kserokopię potwierdzenia złożenia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. 12. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, oryginał dokumentu (poręczenia lub gwarancji) należy dołączyć do oferty. 13. Niewniesienie wadium w terminie określonym w niniejszej SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o: a) braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; b) spełniania warunków udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. dowód wniesienia wadium. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie ze wzorem stanowiącym stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8. Wykaz dostaw zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ wraz z dowodami określającymi czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz osób zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 10. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego certyfikatu technologicznego producenta macierzy oferowanej Zamawiającemu osoby wskazanej do realizacji zamówienia. W przypadku zmiany osoby wskazanej w załączniku nr 7 do SIWZ Wykonawca wskaże inną osobę posiadającą wykształcenie i uprawnienia nie gorsze niż osoba wskazana przez wykonawcę do realizacji zamówienia. 11. Kopie odpowiednich dokumentów lub oświadczenie wykonawcy, że wszystkie dostarczone urządzenia muszą spełniać obowiązujące wymagania, określone w dyrektywach w zakresie kompatybilności elektromagnetycznej i w zakresie urządzeń niskonapięciowych a także być oznaczone znakiem CE. 12. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 z późn. zm. ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach