Przetargi.pl
Zakup oraz instalacja sprzętu oświetleniowego w ramach realizacji zadania pn. Zakup wyposażenia służącego działalności kulturalnej na potrzeby Warszawskiej Opery Kameralnej

Warszawska Opera Kameralna ogłasza przetarg

  • Adres: 03-933 Warszawa, Obrońców
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 628 30 96, , fax. 22 629 32 33
  • Data zamieszczenia: 2017-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawska Opera Kameralna
    Obrońców 31
    03-933 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 628 30 96, , fax. 22 629 32 33
    REGON: 2787410000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.operakameralna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup oraz instalacja sprzętu oświetleniowego w ramach realizacji zadania pn. Zakup wyposażenia służącego działalności kulturalnej na potrzeby Warszawskiej Opery Kameralnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup oraz instalacja sprzętu oświetleniowego w ramach realizacji zadania pn. Zakup wyposażenia służącego działalności kulturalnej na potrzeby Warszawskiej Opery Kameralnej. 2. Rodzaj zamówienia – dostawa. Poprzez dostarczenie przedmiotu zamówienia rozumieć należy dostarczenie wskazanych urządzeń do siedziby Zamawiającego, wniesienie, montaż i wszystkie niezbędne czynności związane z możliwością skutecznego sprawdzenia przez Zamawiającego pod względem wymogów opisanych w ZAŁĄCZNIKU NR 1 – OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 3. Urządzenia objęte niniejszym zamówieniem powinny być fabrycznie nowe. Wymagany okres gwarancji dostarczonego urządzenia – nie krótszy niż 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy, obejmować będzie bezpłatny przegląd, serwis dwa razy w okresie deklarowanego okresu gwarancyjnego, w terminie wnioskowanym przez Zamawiającego. 4. Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego: 4.1 W ramach gwarancji lub naprawy Wykonawca zapewni realizację naprawy lub wymiany urządzenia: a) w ciągu 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia konieczności naprawy lub wymiany przez Zamawiającego, jeżeli realizacja lub wymiana będzie możliwa w siedzibie Zamawiającego; b) w ciągu 10 dni roboczych od momentu zgłoszenia konieczności naprawy lub wymiany przez Zamawiającego, jeżeli wymiana lub naprawa nie będzie możliwa w siedzibie Zamawiającego, przy czym termin ten będzie zachowany pod warunkiem zwrotu naprawionego lub dostarczenia wymienionego urządzenia Zamawiającemu w wyżej określonym terminie. - przy czym pod pojęciem „dni roboczych” Strony rozumieją wszystkie dni robocze poza sobotami oraz poza dniami wymienionymi w art. 1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. , poz. 90). 4.2 Wykonawca w okresie gwarancji zapewnia serwis autoryzowany przez producenta, będzie dokonywał przeglądów serwisowych co najmniej 2 razy do roku, (w tym) po zakończeniu sezonu artystycznego. W ramach serwisu przegląd/serwis w okresie gwarancyjnym zostanie dokonany nie wcześniej niż dwa miesiące przed upływem terminu gwarancji. 4.3 W przypadku realizacji naprawy, wymiany, przeglądu lub innych czynności w ramach gwarancji, których realizacja nie będzie możliwa w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca zapewni przygotowanie urządzenia/urządzeń do transportu oraz transport urządzenia/urządzeń z i do siedziby Zamawiającego na własne ryzyko i w ramach wynagrodzenia przewidzianego za realizację niniejszego zamówienia. 4.4 Wszelkie koszty związane z realizacją gwarancji, w tym zwłaszcza koszty naprawy lub wymiany urządzenia lub urządzeń, autoryzowanego serwisu oraz przygotowania do transportu, pakowania, rozpakowania, wnoszenia, załadunku, rozładunku i transportu urządzenia lub urządzeń w ramach realizacji gwarancji pokrywa Wykonawca. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ i obejmuje dostarczenie: a) konsolety oświetleniowej (2 szt.), b) reflektorów profilowych LED (8 szt.), c) naświetlaczy asymetrycznych LED (5 szt.), d) ruchomych głowic LED Beam (8 szt.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31500000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta 2. Pełnomocnictwo jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik 3. Załącznik nr 2.2. do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach