Przetargi.pl
Zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. „Podnoszenie kompetencji cyfrowych mieszkańców województw: kujawsko-pomorskiego i łódzkiego” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020

Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Zamkowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 254 600 , fax. 422 254 669
  • Data zamieszczenia: 2019-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza
    ul. Zamkowa 16
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 422 254 600, fax. 422 254 669
    REGON: 51691000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.pabianice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. „Podnoszenie kompetencji cyfrowych mieszkańców województw: kujawsko-pomorskiego i łódzkiego” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn.: „Podnoszenie kompetencji cyfrowych mieszkańców województw: kujawsko-pomorskiego i łódzkiego” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Beneficjent: Miasto Pabianice, realizatorzy: Urząd Miejski w Pabianicach, Wydział Edukacji, Kultury i Sportu. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ: Sprzęt komputerowy. 3.3. Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): a) 30.21.31.00-6 – komputery przenośne b) 30.21.30.00-5 – komputery osobiste c) 30.23.72.00-1 – akcesoria komputerowe d) 30.23.72.70-2 – torby na komputery przenośne e) 48.00.00.00-8 - pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 3.4 Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca jest zobowiązany, do wykonania z należytą starannością wszelkich czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu umowy. b) Miejscem bezpośredniej dostawy będzie siedziba realizatora projektu. c) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku, we wskazane miejsce w godzinach pracy placówki po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe w czasie transportu. d) Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usługi konfiguracji, wdrożenia i uruchomienia dostarczonego sprzętu - Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: konfiguracji sprzętu do poprawnego działania, konfiguracji oprogramowania (w razie wystąpienia) wstępnego przeszkolenia pracowników odpowiedzialnych za działanie sprzętu i urządzeń. e) Odbiór przedmiotu umowy będzie dokumentowany pisemnym Protokołem zdawczo-odbiorczym. f) Cały sprzęt komputerowy i akcesoria muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad. Wszystkie dostarczone urządzenia muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, w tym dające ewentualną możliwość zastosowania ich w placówkach oświatowych. g) Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi w wymagalnym opisem zamówienia okresie (okres gwarancji co najmniej zgodny z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia, gwarancją producenta (gdy nie ma wskazania minimalnego okresu gwarancji lub korzystniejszy). Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny w dniu odbioru przedmiotu dostawy. h) Wraz z asortymentem należy dostarczyć dokumenty ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób ich użytkowania, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, gwarancje, atesty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2)formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 3)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie (według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach