Przetargi.pl
ZAKUP ORAZ DOSTAWA NOWEGO APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO GMINNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W NADARZYNIE

Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-830 Nadarzyn, ul. Sitarskich
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 72981 28 , fax. 22 739 73 98; 729 81 28
  • Data zamieszczenia: 2020-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Sitarskich 3
    05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie
    tel. 22 72981 28, fax. 22 739 73 98; 729 81 28
    REGON: 01718535400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.nadarzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP ORAZ DOSTAWA NOWEGO APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO GMINNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W NADARZYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest : Zakup oraz dostawa nowego aparatu ultrasonograficznego na potrzeby Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nadarzynie. 2. Szczegółowy opis i wymagania techniczne dla aparatu ultrasonograficznego określa - opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Dostawa i montaż aparatu ultrasonograficznego wraz z bezpłatnym przeszkoleniem minimum 2 wskazanych pracowników Zamawiającego. Dostawa i montaż nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Nadarzyn ul. Sitarskich 3. Zamawiający wymaga, aby przeszkolenie personelu nastąpiło w terminie wcześniej uzgodnionym przez Strony. Wykonawca dodatkowo zapewni 2 miejsca szkoleniowe (na kursy z wybranej przez Zamawiającego dziedziny) w specjalistycznym ośrodku dydaktycznym diagnostyki USG (organizowanych przez Polskie Towarzystwo Ultrasonograficzne lub posiadających akredytację PTU). 4. Zamawiający wymaga aby aparat był fabrycznie nowy, rok produkcji nie starszy niż 2018 rok. 5. Zamawiający wymaga, aby usługi serwisowe, drobne naprawy dokonywane były w siedzibie Zamawiającego. W przypadku konieczności zabrania sprzętu - na czas naprawy Wykonawca zapewnia aparat zastępczy. Ponadto Zamawiający wymaga, aby w czasie trwania gwarancji zapewnione były nieodpłatne świadczenia serwisowe, w tym min. 1 raz w roku przegląd gwarancyjny potwierdzony pisemną opinią na temat sprawności technicznej aparatu. 6. Oferowana przez Wykonawcę cena musi uwzględnić koszt transportu aparatu ultrasonograficznego do siedziby Zamawiającego. Termin oraz godzinę dostawy (z przynajmniej 2-dniowym wyprzedzeniem) należy wcześniej ustalić telefonicznie lub mailowo z osobą wskazaną w umowie do kontaktu. 7. Wykonany przedmiot zamówienia ma być kompletny z punktu widzenia celu któremu ma służyć, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów bezpieczeństwa. 8. Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia i udzieli Zamawiającemu gwarancji na aparat, głowice oraz akcesoria min. 24 m-cy. Wykonawca zagwarantuje 10 letni okres pełnej, odpłatnej obsługi pogwarancyjnej oraz dostępność do części zamiennych jak również materiałów zużywalnych. 9. Termin gwarancji biegnie od daty dostawy przedmiotu zamówienia. 10. Termin dostawy 14 dni od daty zawarcia umowy. 11.Komplet dokumentacji: instrukcje dotyczące eksploatacji aparatu ultrasonograficznego, karta gwarancyjna, certyfikaty zgodności CE, autoryzacja producenta na serwis oraz dystrybucję, instrukcja obsługi, itp. w języku polskim. 12. Czas reakcji serwisu max. 48 godzin od daty otrzymania zgłoszenia. 13. Wykonawca oświadcza, że urządzenia są dopuszczone do obrotu i użytku na terenie RP, zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U z 2020r., poz. 186) 13. Zamówienie będzie realizowane na zasadach określonych w niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 14. Wszystkie wskazane w SIWZ i załącznikach znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć, jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrażeniem „lub równoważny”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego – art. 30 ust. 5 Pzp (np. materiały, urządzenia), tzn. takie, których parametry techniczne są równoważne – co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33112200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, zawierające informacje wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązku informacyjnego zgodnie z RODO (załącznik nr 4 do SIWZ). 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w rozdz. VIII ust.2 SIWZ składa każdy z tych wykonawców. 4) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 5) Jeżeli wykazy, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 6) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII ust. 3 i 5, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 7) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII ust. 3 i 5, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są aktualne. 8) Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 9) Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 10) Dokumenty oraz uzupełnione dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 11) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.2. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wzywa Wykonawcę, który nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 1 SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności nie podlegania wykluczeniu, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7.3. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7.4. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego oraz brak podstaw wykluczenia - wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. 7.5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach