Przetargi.pl
„Zakup oraz dostawa narzędzi TIK w ramach projektu pn. „Edukacja przyszłości”

Gmina Bełchatów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 6325211 w. 34 , fax. 446 326 854
  • Data zamieszczenia: 2019-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bełchatów
    Kościuszki 13
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 44 6325211 w. 34, fax. 446 326 854
    REGON: 59064821500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbelchatow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup oraz dostawa narzędzi TIK w ramach projektu pn. „Edukacja przyszłości”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 3.2.1 Zakup oraz narzędzi TIK (technologii informacyjno-komunikacyjnej) do: a) Szkoły Podstawowej w Domiechowicach oraz b) Szkoły Podstawowej w Kurnosie Drugim. 3.2.2 Przedmiot zamówienia: Zakup oraz dostawa narzędzi TIK w ramach projektu pn. „Edukacja przyszłości Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu. Dodatkowo wszystkie narzędzia TIK powinny: 1) posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne; 2) posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu; 3) w przypadku komputerów przenośnych – spełniać wymogi normy Energy Star 5.0; 4) być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; 5) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim; 6) posiadać okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 2 lata, a w przypadku tablic interaktywnych i monitorów- nie krótszy niż 5 lat. Zamawiający wymaga aby Wykonawca obowiązkowo udzielił, na narzędzia TIK, na dostarczony przedmiot umowy gwarancji na okres nie krótszy niż 2 lata, a w przypadku tablic interaktywnych i monitorów – nie krótszy niż 5 lat, zgodnie ze złożoną ofertą, która jest załącznikiem do SIWZ, liczony od dnia odbioru urządzeń potwierdzonego protokołem odbioru bez zastrzeżeń. Wykonawca zapewnia bezpłatny serwis gwarancyjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w formularzach wymaganego sprzętu – załącznik nr 1a do SIWZ. 3.3.3 Zamówienie obejmuje dostawę wraz z transportem i rozładunkiem oraz wniesienie zamówionego sprzętu do: a) Szkoły Podstawowej w Domiechowicach oraz b) Szkoły Podstawowej w Kurnosie Drugim. 3.2.4 Sprzęt musi być fabrycznie nowy i trwale oznakowany w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta oraz numeru seryjnego produktu. 3.2.5 Sprzęt musi być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych. 3.2.6 Sprzęt musi współpracować z siecią energetyczną o parametrach: 230 V ± 10%, 50 Hz. 3.2.7 Minimalne wymagania techniczno-użytkowe sprzętu podane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1a do SIWZ są wymagane (obowiązkowe). 3.2.8 Niespełnienie jakiegokolwiek minimalnego parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty na podst. art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 3.2.9 W celu zachowania reguły konkurencyjności Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do wyspecyfikowanych w treści Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Przez równoważny należy rozumieć rozwiązanie o wydajności, jakości, technologii wykonania wyższej lub lepszej, posiadające dodatkowe funkcjonalności, ale nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego. Równoważne rozwiązanie oferowanym nie może odbiegać znacząco od technologii, funkcjonalności i wydajności wyszczególnionym w rozwiązaniu wyspecyfikowanym. Za rozwiązanie równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wykazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Przez bardzo zbliżoną wartość użytkową rozumie się podobne, z dopuszczeniem nieznacznych różnic nie wpływających w żadnym stopniu na całokształt systemu, zachowanie oraz realizowanie podobnych funkcjonalności w danych warunkach, identycznych dla obu rozwiązań, dla których to warunków rozwiązania te są dedykowane. Rozwiązanie równoważne musi zawierać dokumentację dostarczoną przez Wykonawcę potwierdzającą, iż spełnia wymagania funkcjonalne Zamawiającego, w tym wyniki porównań, testów, czy możliwości oferowanych przez to rozwiązanie w odniesieniu do rozwiązania wyspecyfikowanego. Więcej informacji dotyczących rozwiązań równoważnych przedstawia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1a do SIWZ. 3.2.10 Zamawiający wymaga, adekwatnie do przedmiotu zamówienia, dostosowania materiałów/sprzętu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 3.2.11 Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu pn. „Edukacja przyszłości” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla Działania XI.1 Wysoka jakość edukacyjna, Poddziałania XI.1.2 Kształcenie ogólne, Oś Priorytetowa XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2014-2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30230000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Dokumenty składane razem z ofertą przez wszystkich wykonawców Do formularza ofertowego sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania oferty następujące dokumenty: 1) Wypełniony Formularz wymaganego sprzętu – (załącznik do formularza oferty przetargowej) – stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. 2) Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu — według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Oświadczenie wykonawcy dotyczące wykluczenia z postępowania — według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa w pkt 1) i 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2. 6) Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. 7) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania wykonawcy, jeżeli uprawnienia te nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo składane jest w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Dokumenty składane po otwarciu ofert bez wezwania zamawiającego przez wszystkich wykonawców Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Dokumenty składane po otwarciu ofert na wezwanie zamawiającego przez wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej 1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale V, pkt 2, lit. C SIWZ ; 6. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów 1) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp , kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez te podmioty. 4) Jeżeli Wykonawca powołuje się na oświadczenia lub dokumenty będące w posiadaniu Zamawiającego zobowiązany jest do wskazania w ofercie informacji dotyczących numeru i nazwy postępowania zamawiającego, w którym powyższe dokumenty zostały złożone.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach