Przetargi.pl
Zakup oraz dostawa mebli w ramach projektu WND-RPSL.11.02.01-24-0436/16 pn. „Wzmocnienie potencjału szkolnictwa zawodowego w mieście Siemianowice Śląskie” współfinansowanego z środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.

Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 327 605 200 , fax. 327 605 280
  • Data zamieszczenia: 2017-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
    ul. Jana Pawła II 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 327 605 200, fax. 327 605 280
    REGON: 000515879
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup oraz dostawa mebli w ramach projektu WND-RPSL.11.02.01-24-0436/16 pn. „Wzmocnienie potencjału szkolnictwa zawodowego w mieście Siemianowice Śląskie” współfinansowanego z środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa mebli w ramach projektu WND-RPSL.11.01-24-0436/16 pn. „Wzmocnienie potencjału szkolnictwa zawodowego w mieście Siemianowice Śląskie” współfinansowanego z środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 Części. Dla każdej części zamówienia prowadzone będzie odrębne postępowanie przy wyborze oferty. 2.1.Część 1: Zakup oraz dostawa mebli dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących MERITUM Przedmiotem Części 1 jest zakup i dostawa mebli oraz ich rozładowanie, wniesienie, zmontowanie, ustawienie i wyregulowanie, zgodnie z instrukcją producenta, w miejscu wskazanym przez Koordynatora. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę będzie zgodna z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótsza niż 24 miesiące, licząc od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy bez uwag. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących MERITUM przy ul. Katowickiej 1, 41-100 Siemianowice Śląskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 1 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 3a do SIWZ. 2.2.Część 2: „Zakup oraz dostawa mebli dla Zespołu Szkół Specjalnych” Przedmiotem Części 2 jest zakup oraz dostawa mebli oraz ich rozładowanie, wniesienie, zmontowanie, ustawienie i wyregulowanie, zgodnie z instrukcją producenta, w miejscu wskazanym przez Koordynatora. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę będzie zgodna z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótsza niż 24 miesiące, licząc od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy bez uwag. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do Zespołu Szkół Specjalnych ul. Myśliwiecka 6, 41-100 Siemianowice Śląskie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 2 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 3b do SIWZ. 2.3.Część 3: Zakup oraz dostawa mebli dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych COGITO Przedmiotem Części 3 jest zakup oraz dostawa mebli oraz ich rozładowanie, wniesienie, zmontowanie, ustawienie i wyregulowanie, zgodnie z instrukcją producenta, w miejscu wskazanym przez Koordynatora. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę będzie zgodna z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótsza niż 24 miesiące, licząc od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy bez uwag. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych „COGITO” ul. Matejki 5, 41-100 Siemianowice Śląskie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 3 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 3c do SIWZ. 3. Wykonawca w odniesieniu do danej Części zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ). 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp -w odniesieniu do Części 1, Części 2 i Części 3 zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej - w odniesieniu do Części 1, Części 2 i Części 3 zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach