Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala ogłasza przetarg
- Adres: 00608 Warszawa, Al. Niepodległości
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5926420, 5926590 , fax. 225 926 663
- Data zamieszczenia: 2018-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
Al. Niepodległości 190
00608 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5926420, 5926590, fax. 225 926 663
REGON: 1251326200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup oraz dostawa materiałów prewencyjnych i popularyzatorskich BHP dla rolników i członków ich rodzin. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa materiałów prewencyjnych i popularyzatorskich BHP dla rolników i członków ich rodzin: kask ochronny - 3400 szt., zestaw przeciw upadkowy do pracy na wysokości - 600 szt., taśma ostrzegawcza przylepna żółto-czarna - 2250 szt., taśma antypoślizgowa - 1000 szt. Dostawa obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do Oddziałów Regionalnych i Centrali KRUS, zgodnie z rozdzielnikiem oraz wniesienie do miejsca wskazanego przez pracownika Oddziału Regionalnego lub Centrali KRUS. Wykonawca wykona przedmiot umowy zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i ustaleniami dokonanymi z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy – Rozdział II SIWZ Załącznik nr 1 do Umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18444000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wypełniony wg wzoru zawartego w SIWZ - Rozdział III – Formularz oferty i Załączniki do SIWZ, 2. pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) [pełnomocnictwo jest wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum] 3. dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną