Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 59-101 Polkowice, K. B. Kominka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-76 746 08 00 , fax. 0-76 746 08 48
- Data zamieszczenia: 2020-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A.
K. B. Kominka 7
59-101 Polkowice, woj. dolnośląskie
tel. 0-76 746 08 00, fax. 0-76 746 08 48
REGON: 39076085200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcuz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy - przedsiębiorstwo prowadzące działalność medyczną
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup oraz dostawa materiałów medycznych, produktów farmaceutycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup oraz dostawa materiałów medycznych, produktów farmaceutycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”, w tym m. in.: 1) materiałów dezynfekcyjnych, 2) materiałów opatrunkowych, 3) sprzętu jednorazowego użytku, 4) sprzętu wielorazowego użytku, 5) materiałów opatrunkowych, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ ilości są prognozowanym zapotrzebowaniem Zamawiającego w okresie realizacji, tj. od dnia podpisania umowy na okres 24 miesięcy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości. 4. Wykonawca dostarczy w ramach wynagrodzenia artykuły w liczbie oraz rodzaju wskazanym przez Zamawiającego na adres: Polkowickie Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A., ul. K.B. Kominka 7, 59-101 Polkowice. 5. Zaproponowane w ofercie ceny brutto Wykonawca będzie musiał utrzymać do końca obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem jak w ust. 6 pkt. 1) – 4). 6. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie z Wykonawcą negocjacji w przedmiocie podwyższenia lub obniżenia cen jednostkowych ze względu na zmianę wysokości: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. 7. Negocjacje o których mowa w ust. 6 będą przeprowadzone: 1) w przypadku zmiany o której mowa w ust. 6 pkt.1), 3) i 4) zarówno z inicjatywy Zamawiającego jak i na wniosek Wykonawcy; 2) w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 6 pkt. 2) wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy. 8. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 6 pkt.1) podwyższenie lub obniżenie cen jednostkowych następuje jedynie w zakresie wartości należnego podatku od towaru i usług. Negocjacje nie będą obejmować zmiany ceny stanowiącej podstawę ustalenia wymiaru podatku od towaru i usług, czyli tzw. ceny netto. 9. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 6 pkt. 2), 3) i 4) Dostawca zobowiązany jest do załączenia do wniosku, o którym mowa w ust. 7 następujących dokumentów: 1) analizy wpływu zmian, o których mowa w ust. 6 pkt. 2), 3) i 4) na koszty realizowanego zamówienia wraz ze strukturą ponoszonych kosztów wynagrodzeń jednostkowych. 2) struktury zatrudnienia z podaniem stanowisk pracy oraz wysokości zarobków z wyłączeniem danych osobowych pracowników. 10. W przypadku, uwzględnienia wniosku Wykonawcy w zakresie zwiększenia cen jednostkowych wynagrodzenie Wykonawcy zostanie przeliczone proporcjonalnie do wzrostu tych kosztów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (pkt XIX ust. 2 ppkt 2.4 siwz), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; 2. Inne dokumenty i oświadczenia niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 2) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty),
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu do wstrzykiwacza w pracowni tomografii komputerowej oraz rezonansu magnetycznego
Dodano: 2024-04-03 - „Dostawa wyrobów medycznych różnych, Wyroby – dogrywka do 78/2023 ”,
Dodano: 2024-03-11 - „Sprzedaż i dostawa materiałów medycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”
Dodano: 2024-03-07 - „Sprzedaż i dostawa materiałów medycznych, produktów farmaceutycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”
Dodano: 2024-03-06 - Zakup materiałów medycznych– część 1: materiały medyczne, część 2: zestawy porodowe, część 3: rurki krtaniowe, konikopunkcja.
Dodano: 2024-01-17 - „Sprzedaż i dostawa materiałów medycznych, produktów farmaceutycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”
Dodano: 2024-01-04 - Sukcesywne dostawy jednorazowych narzędzi do zabiegów na drogach żółciowych, jednorazowych narzędzi do zabiegów chirurgicznych oraz sprzętu do pomp strzykawkowych
Dodano: 2023-12-18 - „Sprzedaż i dostawa materiałów medycznych, produktów farmaceutycznych na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A. w Polkowicach”
Dodano: 2023-12-14 - DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ PARAMETRÓW KRYTYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATU
Dodano: 2023-12-06 - „Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych”
Dodano: 2023-11-30