Przetargi.pl
Zakup oraz dostawa leków, materiałów medycznych, dezynfekcyjnych, pielucho-majtek oraz rękawiczek i akcesoriów ochronnych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św., ul. Grabowiecka 7 w 2021 roku

DOM POMOCY SPOŁECZNEJ ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI, GRABOWIECKA
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 262 00 23
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ
    GRABOWIECKA 7
    27-400 OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 262 00 23
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowiec.naszdps.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Pomoc Społeczna DPS

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup oraz dostawa leków, materiałów medycznych, dezynfekcyjnych, pielucho-majtek oraz rękawiczek i akcesoriów ochronnych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św., ul. Grabowiecka 7 w 2021 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup oraz dostawa leków, materiałów medycznych, dezynfekcyjnych, pielucho-majtek oraz rękawiczek i akcesoriów ochronnych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św., ul. Grabowiecka 7 w 2021 roku w ilościach i rodzajach określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz Formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik Nr 4.I, 4.II, 4.III, 4.IV, 4.V do SIWZ dla poszczególnych Części w okresie od dnia 01.01.2021 r., do dnia 31.12.2021 r. Zgodnie z art.34 ust. 5 Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji. Zamówienie zostało podzielone na Części. Dostawcy w ramach jednej części muszą zaoferować wszystkie zawarte w niej pozycje. Dostawcy mogą składać oferty na dowolną ilość części bez ograniczeń ze strony Zamawiającego. Wykaz Części: Część I Leki refundowane oraz ze 100% odpłatnością Część II Materiały medyczne Część III Pielucho-Majtki Część IV Środki dezynfekujące Część V Rękawice i akcesoria ochronne Dokładny opis poszczególnych Części przedmiotu zamówienia wymienionych powyżej znajduje się w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. W sytuacji odmiennego nazewnictwa poszczególnych produktów dopuszcza się możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, wyłącznie pod warunkiem, że produkowany przez niego produkt jest tożsamy w procesie produkcji, składu i pozostałych parametrów z artykułem podanym w przedmiocie zamówienia lub równoważne z wyjątkiem Części 4.I Leki refundowane oraz ze 100% odpłatnością. Nazwa produktu równoważnego oferowanego przez Dostawców musi znaleźć się w ofercie. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie niższych, niż wskazane w Formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 4.II, 4.III, 4.IV, 4.V. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimalne wymagania jakościowe Zamawiającego. Zamawiający podkreśla, iż w przypadku Części I Leki refundowane oraz ze 100% odpłatnością, ze względu na specyfikę i charakter przedmiotu zamówienia w zakresie tej części nie wyraża zgody na zastosowanie „równoważności” asortymentu wymienionego w Załączniku 4.I. Wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik Nr 4.I, 4.II, 4.III, 4.IV, 4.V ilości zamawianych produktów są wielkościami szacunkowymi (wyliczonymi na podstawie zużycia w ciągu ostatnich 12 miesięcy) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku, czego nie mogą być podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy ich realizacji. Zamówienia będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego wynikającego ze stanu osobowego mieszkańców i ich potrzeb, których Zamawiający nie jest w stanie określić na etapie przeprowadzania postępowania. Dostawy realizowane będą transportem Dostawcy do siedziby Zamawiającego – budynek Domu Pomocy Społecznej na ul. Grabowieckiej 7, 27-400 Ostrowiec Św., na koszt Dostawcy. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu, Dostawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję. Dostawca zobowiązany jest do niezwłocznego przedstawienia w/w decyzji w przypadku wystąpienia takiego żądania ze strony Zamawiającego. Dostawca realizuje dostawy w transzach, określanych każdorazowo przez Zamawiającego i przekazywanych Dostawcy drogą e-mail lub faksem przez wyznaczonego do tego Pracownika Zamawiającego. Dostawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dokonania dostawy odpowiedniego towaru do siedziby Zamawiającego w ciągu 24 godzin licząc od czasu zgłoszenia reklamacji. Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenie w sposób rażący umowy, bądź SIWZ, Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia, będą podstawą do rozwiązania umowy zgodnie z przepisami Umowy stanowiącej Załącznik Nr 2. Zamawiający wymaga aby, Dostawcy składający oferty na Część I Leki refundowane oraz ze 100% odpłatnością oraz na Część III Pielucho-Majtki złożyli wraz z ofertą, parafowany Wzór Umowy powierzenia przetwarzania danych, stanowiący Załącznik Nr 13 do SIWZ. Zamawiający zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 80 % łącznej wartości przedmiotu zamówienia. W przypadku nie dokonania wymiany towaru reklamowanego, a także w przypadku niezrealizowania zamówienia w wyznaczonym terminie, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu u innego dostawcy, a Dostawca, z którym Zamawiający podpisał umowę zobowiązany jest pokryć koszty zakupów wynikającą z nabycia tego towaru u innego Dostawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dostawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą kopię koncesji Głównego Inspektora Farmaceutycznego uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem - obrotu detalicznego produktami leczniczymi, wyrobami medycznymi i innymi artykułami zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944, 322, 1493, z 2019 r. poz. 1590, 1905) – dotyczy Dostawców składających oferty na Część I Leki refundowana oraz za 100% odpłatnością.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty, które wymagane są do złożenia przez Dostawcę: a) Dostawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą kopię koncesji Głównego Inspektora Farmaceutycznego uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem - obrotu detalicznego produktami leczniczymi, wyrobami medycznymi i innymi artykułami zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944, 322, 1493, z 2019 r. poz. 1590, 1905) – dotyczy Dostawców składających oferty na Część I Leki refundowana oraz za 100% odpłatnością. b) zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Dostawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie informacji na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp – złożenie załącznika obowiązuje wszystkich Dostawców, którzy złożyli oferty bez konieczności dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego. Ponadto Dostawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Dostawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik Nr 7 do SIWZ. W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (spółka cywilna, konsorcjum), wypełnia każdy Dostawca z osobna, c) parafowany Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik Nr 1 d) parafowany i podpisany Wzór Umowy – Załącznik Nr 2, e) prawidłowo wypełniony Formularz ofertowy – Załącznik Nr 3, f) prawidłowo wypełniony Formularz asortymentowo – cenowy – Załącznik Nr 4.I, 4.II, 4.III, 4.IV, 4.V, g) dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty lub innych dokumentów składanych z ofertą: KRS/CEiDG itp., h) pełnomocnictwo do podpisania dokumentów dotyczących zamówienia w przypadku gdy upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych’ i) oświadczenie RODO, j) wykaz podwykonawców – Załącznik Nr 10, k) oświadczenie o braku orzeczenia wobec Dostawcy zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – Załącznik Nr 11, l) parafowany wzór Specyfikacji faktury dotyczącej pozycji refundowanych – Załącznik Nr 12, m) parafowany Wzór umowy przetwarzania danych osobowych – Załącznik Nr 13 (dla Części I Leki refundowane oraz ze 100% odpłatnością oraz Części III Pielucho-Majtki).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach