Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala ogłasza przetarg
- Adres: 00608 Warszawa, Al. Niepodległości
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5926420, 5926590 , fax. 225 926 663
- Data zamieszczenia: 2018-02-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
Al. Niepodległości 190
00608 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5926420, 5926590, fax. 225 926 663
REGON: 1251326200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup oprogramowania wspomagającego Zintegrowany System Zarządzania wraz z usługą utrzymania i rozwoju - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania wspomagającego Zintegrowany System Zarządzania wraz z usługą utrzymania i rozwoju. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Etap I: a) budowy i wdrożenia Aplikacji zgodnie z wymaganiami zawartymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3 do wzoru umowy – Rozdział II SIWZ; b)przeprowadzenia testów akceptacyjnych zgodnie z przygotowanymi przez Wykonawcę scenariuszami testów. Testy akceptacyjne zostaną przeprowadzone przez Wykonawcę w wymiarze minimum 5 dni roboczych; c) przeprowadzenia dwóch 1-dniowych warsztatów z zakresu obsługi i użytkowania wdrażanej Aplikacji dla 2 grup (po maksymalnie 20 osób każda z grup) w siedzibie Zamawiającego oraz przygotowania i dostarczenia podręcznika użytkownika Aplikacji w formie papierowej i elektronicznej; Powyższe warsztaty zostaną przeprowadzone przed uruchomieniem produkcyjnym Aplikacji, przez Konsultantów z Zespołu projektowego Wykonawcy, dedykowanego do realizacji niniejszego zamówienia. d) przeniesienia (migracji) wszystkich danych z obecnie eksploatowanego systemu do wdrożonej Aplikacji, 2. Etap II – w ramach utrzymania Aplikacji, a) udzielenia Zamawiającemu wsparcia technicznego w zakresie Aplikacji, które swoim zakresem będzie obejmować: • bieżące usuwanie błędów w Aplikacji; • udostępnianie bez dodatkowych opłat aktualizacji i wersji Aplikacji; • świadczenie usług Konsultacji telefonicznych, w ramach nieograniczonej liczby godzin. Niniejsze usługi świadczone będą w dni robocze w godzinach 8.00 do 16.00; • świadczenie usług Konsultacji bezpośrednich, realizowanych w siedzibie Zamawiającego lub w siedzibie Wykonawcy (za zgodą Zamawiającego), na podstawie zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do Wzoru umowy. (liczba godzin zgodnie ze złożoną ofertą); b) administrowania Aplikacją i oprogramowaniem narzędziowym w ramach którego Wykonawca będzie dokonywał jej konfigurowania, strojenia, uaktualniania, weryfikowania poprawności działania i przywracanie do działania po wystąpieniu błędu lub awarii. 3. Etap III – Modyfikacji Aplikacji w ramach przysługującego Zamawiającemu limitu 400 roboczogodzin dla całego okresu realizacji zamówienia; poprzez wprowadzenie nowych lub rozbudowanie istniejących funkcji Aplikacji, według zdefiniowanych przez Zamawiającego indywidualnych wymagań funkcjonalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy – Rozdział II SIWZ załącznik nr 3 do Wzoru Umowy, udostępnionej na stronie internetowej Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48781000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy złożyć na Formularzu oferty wypełnionym wg wzoru zawartego w SIWZ, Rozdział III – Formularz oferty i Załączniki do SIWZ udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) [pełnomocnictwo jest wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum], dokumenty potwierdzające zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną