Urząd Miasta Olsztyn ogłasza przetarg
- Adres: 10-101 Olsztyn, Plac Jana Pawła II Nr 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5273111 w. 325 , fax. 089 5349375
- Data zamieszczenia: 2009-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Olsztyn
Plac Jana Pawła II Nr 1
10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5273111 w. 325, fax. 089 5349375
REGON: 00059416900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup oprogramowania w ramach umowy Select - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna obsługa realizacji zakupów licencji oprogramowania Microsoft zawartej pomiędzy Ministrem Nauki a Microsoft Ireland Operation Limited B.V. spółkę prawa irlandzkiego w ramach umowy nr 80S60033 z dnia 20 stycznia 2003r. . 2.Zakres prac do wykonania obejmuje zakup oraz sukcesywne (wybiórcze) dostarczanie według potrzeb Zamawiającego licencji oprogramowania w następującym zakresie: a)dostarczanie inicjalizacyjnych dysków CD zawierających zestaw wersji instalacyjnych programów Microsoft oraz uaktualniających dysków CD, w ciągu 14 dni od daty dotarcia przesyłki do polskiego urzędu celnego; b)dostarczanie raportów o dokonanych zakupach na żądanie zamawiającego, c)dostarczanie co miesiąc aktualnych cenników oprogramowania Microsoft Select. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 487000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r.Prawo zamówień publicznych; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego z Wykonawców. 5. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. W oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi dostarczyć: a) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę) b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oprogramowania/licencji systemu finansowo-księgowego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego wraz z wdrożeniem
Dodano: 2015-12-31 - Zakup i wdrożenie systemu inwentaryzacyjnego.
Dodano: 2015-05-19 - System zarządzania zdarzeniami i bezpieczeństwem informacji SIEM
Dodano: 2014-07-14 - Zakup licencji pakietu oprogramowania biurowego dla Izby Celnej w Olsztynie
Dodano: 2013-12-05 - Dostawa i wdrożenie systemu helpdesk
Dodano: 2013-07-09 - Zakup oprogramowania medycznego
Dodano: 2013-03-18 - Dostawa 68 licencji oprogramowania w ramach umowy Select
Dodano: 2010-02-08 - Dostawa licencji oprogramowania
Dodano: 2009-11-12