Przetargi.pl
Zakup oprogramowania SIEM

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala ogłasza przetarg

  • Adres: 00-608 Warszawa, Al. Niepodległości
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5926420, 5926590 , fax. 225 926 663
  • Data zamieszczenia: 2019-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
    Al. Niepodległości 190
    00-608 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5926420, 5926590, fax. 225 926 663
    REGON: 12513262000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup oprogramowania SIEM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostarczenie i wdrożenie w środowisku informatycznym Zamawiającego systemu klasy SIEM (Security Information and Event Management), służącego do analizy i korelacji zdarzeń oraz automatycznego wykrywania incydentów w systemach informatycznych Zamawiającego, zwanego dalej „Systemem”, w tym: 1. Wykonanie projektu technicznego, zwanego dalej „Projektem Technicznym”, oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych do Projektu Technicznego oraz praw zależnych. 2. Dostawa do lokalizacji Zamawiającego oprogramowania (zwanego dalej „Oprogramowaniem”) i dedykowanej platformy sprzętowej wraz z oprogramowaniem systemowym (zwanej dalej „Sprzętem”) oraz udzielenie licencji na korzystanie z Oprogramowania i oprogramowania systemowego Sprzętu w ilości niezbędnej do budowy i uruchomienia Systemu. 3. Zapewnienie 12-miesięcznego wsparcia technicznego producenta Oprogramowania i Sprzętu (maintenance). 4. Wykonanie usług instalacyjno-wdrożeniowych, polegających na zainstalowaniu, skonfigurowaniu Oprogramowania i Sprzętu i uruchomieniu dostarczonego Systemu w środowisku Zamawiającego, zgodnie z Projektem Technicznym. 5. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wykonanych usług instalacyjno-wdrożeniowych, zwanej dalej „Dokumentacją Powykonawczą” oraz przeniesienie autorskich praw majątkowych do Dokumentacji Powykonawczej oraz praw zależnych. 6. Przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych dla pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi i administracji wdrożonego Systemu. 7. Świadczenie Usług Rozwoju Systemu w maksymalnej ilości do 100 godzin zegarowych w okresie obowiązywania Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oferty wypełniony wg wzoru zawartego w SIWZ - Rozdział III – Formularz oferty i załączniki do SIWZ; 2. pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza) [pełnomocnictwo jest wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]; 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (wzór oświadczenia zostanie opublikowany przez Zamawiającego na stronie internetowej wraz z informacją z otwarcia ofert); 5. zobowiązanie innych podmiotów, jeżeli Wykonawca polega na ich zdolnościach na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach