Przetargi.pl
Zakup oprogramowania oraz sprzętu biurowo- dydaktycznego.

Powiat Brzeziński ogłasza przetarg

  • Adres: 95060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8741111, 8743164 , fax. 468 741 111
  • Data zamieszczenia: 2017-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Brzeziński
    ul. Sienkiewicza 16
    95060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 046 8741111, 8743164, fax. 468 741 111
    REGON: 75073171100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup oprogramowania oraz sprzętu biurowo- dydaktycznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I – sprzęt biurowo-dydaktyczny 1. Router -1 szt. Wymagania minimalne: Porty: 4 porty LAN 10/100/1000Mb/s 1 port WAN 10/100/1000Mb/s 2 porty USB 2.0 Zasilanie: 12VDC / 2.5A Standardy bezprzewodowe: IEEE 802.11ac/n/a 5GHz IEEE 802.11b/g/n 2.4GHz Częstotliwość pracy: 2.4GHz oraz 5GHz; Prędkość transmisji: 5GHz: do 867Mb/s 2.4GHz: do 300Mb/s; Funkcje transmisji bezprzewodowej: Włączanie/wyłączanie transmisji bezprzewodowej, most WDS, WMM, statystyki transmisji bezprzewodowej; Bezpieczeństwo transmisji bezprzewodowej: 64/128bitowe szyfrowanie WEP / WPA / WPA2, WPA-PSK / WPA2-PSK; Typ połączenia WAN: Dynamiczne IP/Statyczne IP/PPPoE/PPTP(Dual Access)/ L2TP(Dual Access)/BigPond; DHCP: Serwer/klient DHCP, lista klientów DHCP, rezerwacja adresów; Kontrola dostępu: Kontrola rodzicielska, lokalna kontrola dostępu do panelu zarządzania, lista hostów, harmonogram dostępu, zarządzanie regułami; Zabezpieczenia zapory sieciowej: Ochrona przed atakami DoS, zapora sieciowa SPI, filtrowanie domen, adresów IP i MAC, wiązanie adresów IP i MAC; Protokoły: Obsługa IPv4 oraz IPv6; Zarządzanie: kontrola dostępu, zarządzanie lokalne, zarządzanie zdalne; Funkcja Guest Network: 1 sieć 2.4GHz, 1 sieć 5GHz; Wymagania systemowe: Microsoft Windows 98SE, NT, 2000, XP, Vista™, Windows 7, lub Windows 8, MAC OS, NetWare, UNIX lub Linux; 2. Urządzenie wielofunkcyjne -2 szt. Wymagania minimalne: Funkcje urządzenia: drukowanie, skanowanie, kopiowanie Komunikacja: wireless - druk przez WiFi Format obsługiwanych dokumentów: A4 Technika druku: laser kolor Miesięczne obciążenie: do 30000 stron Szybkość drukowania w kolorze: do 18 stron A4/min Rozdzielczość druku w kolorze: 2400x600 dpi Przeznaczenie do druku: mono/kolor - tekst i grafika Standardowa pojemność podajników: do 250 arkuszy Obsługiwane formaty nośników: A4 A5 A6 Letter Legal Executive Folio 3. Projektor -2 szt. Wymagania minimalne: Rozdzielczość rzeczywista 800 x 480 (WVGA) Liczba wyświetlanych kolorów min.16,7 mln Rzeczywisty współczynnik proporcji obrazu 16:9, 4:3 Korekcja zniekształceń trapezowych (Keystone) ± 15 (w pionie) Źródło światła lampa bezrtęciowa (ledowa) Żywotność lampy (tryb normalny) 20000 Jasność (tryb normalny) 800 Kontrast (tryb normalny) 800:1 Odległość projekcji 1-3,8 Wielkość obrazu 34-130 Głośniki Tak Ilość wbudowanych głośników 2 Moc głośnika 2 Złącza (wejścia) 1 x HDMI, 1 x USB, 1 x stereo mini-jack, 1 x wejście AV mini jack Pilot w zestawie Tak Wyposażenie dodatkowe: Sposób mocowania: podsufitowy (opcja obracania wyświetlanego obrazu) Dodatkowe wyposażenie: uchwyt podsufitowy, kabel HDMI 4m, kabel audio 2 x jack 4 m. 4. Ekran projekcyjny -2 szt. Wymagania minimalne: Sposób mocowania: ścienne/sufitowe Rozmiar ekranu: 180x180 cm (1:1) Sposób rozwijania: pilot bezprzewodowy 5. Urządzenie wielofunkcyjne -4 szt. Wymagania minimalne: Funkcje urządzenia: drukowanie, skanowanie, kopiowanie Komunikacja: kabel USB Funkcje urządzenia: drukowanie, skanowanie, kopiowanie Technika druku: laser kolor Miesięczne obciążenie: do 10000 stron Szybkość drukowania w kolorze: do 10 stron A4/min Rozdzielczość druku w kolorze: 2400x600 dpi Przeznaczenie do druku: mono/kolor - tekst i grafika Standardowa pojemność podajników: do 150 arkuszy Obsługiwane formaty nośników: A4 A5 A6 Letter 6. Laserowy czytnik kodów kreskowych -4 szt. Wymagania minimalne: Źródło światła laser Technologia odczytu pojedyncza linia Głębokość odczytu 10 000 mm Rozdzielczość 0.127 mm Prędkość odczytu 100 Długość przewodu 150 cm Akcesoria w zestawie kabel USB , podstawka 7. Drukarka kodów kreskowych i etykiet logistycznych -4 szt. Wymagania minimalne: Technika wydruku: Termotansferowa /Termiczna Rozdzielczość: min. 200 dpi Szybkość wydruku: min. 150 mm/s Maksymalna szerokość etykiet: 108 mm Maksymalna długość etykiet: 2286 mm Pamięć: 4MB Flash, 8MB SDRAM + slot kart MicroSD Złącze komunikacyjne: USB, RS i Centronics, moduł Wi-Fi (opcjonalnie) Oprogramowanie: sterowniki Windows, BarTender (wersja TSC) Inne wyposażenie: gilotyna. 8. Frankownica -1 szt. Wymagania minimalne: Rozmiar obsługiwanych kopert: wszystkie rodzaje (powyżej 6 mm – etykiety) Automatyczne ustawianie aktualnej daty: TAK Licznik sumarycznej wartości ofrankowanej korespondencji: TAK Pamięć: do 6 różnych klisz reklamowych. Liczba użytkowników korzystających z urządzenia: do 5 Opcja drukowania zestawień ilościowych i kosztowych: TAK Opcje przesyłek: POLCONY, PRIORYTET Możliwość druku rejestrów urządzenia: TAK Materiały wymienne: etykiety/paski do frankownic (pojedyncze 1000 szt., podwójne 1000 szt.) 9. Telefon stacjonarny z faksem -1 szt. Wymagania minimalne: Prędkość wydruku: 14 PPM Maksymalna prędkość modemu: 14 400 bps (dobierana automatycznie) Pamięć dokumentów: Ok. 100 stron w trybie odbioru dokumentów do pamięci i ok. 100 stron w trybie nadawania dokumentów Identyfikacja Abonenta Wywołującego z prezentacją nazwy i numeru: TAK Komunikaty na wyświetlaczu LCD i wydruki raportów w języku polskim: TAK Komunikaty na wyświetlaczu LCD i wydruki raportów w innym języku (angielskim): OPCJONALNIE Przycisk nawigacyjny ułatwiający dostęp do funkcji telefaksu oraz książki telefonicznej: TAK Ilość miejsca w książce telefonicznej: do 100 wpisów Wybieranie jednoprzyciskowe: do 20 wpisów Rozsyłanie sekwencyjne: do 20 abonentów Transmisja opóźniona: TAK Elektroniczna regulacja głośności głośnika i dzwonka: TAK Opisy na obudowie w języku polskim: TAK Opisy na obudowie w innym języku obcym (angielskim): OPCJONALNIE Materiały wymienne: 5 rolek papieru do faksu 10. Bindownica -1 szt. Wymagania minimalne: Format: A4 Ilość dziurkowanych kartek: do 15 Ilość oprawianych kartek: do 500 Regulacja marginesu: TAK Ogranicznik formatu: TAK Miarka maksymalnej ilości dziurkowanych kartek: TAK Wskaźnik do pomiaru grubości grzbietu: TAK Wskaźnik ułatwiający dobór odpowiedniej średnicy grzbietu i szerokości marginesu Materiał obudowy i podstawy: metal Materiały wymienne: grzbiety do bindowania plastikowy – 8mm 100 szt., 16 mm 100 szt., 38 mm 100 szt (kolor dowolny) okładki wierzchnie przezroczyste do bindowania – 300 szt. (kolor biały) okładki spodnie do bindowania skóropodobne do bindowania – 300 szt. (kolor granatowy) 11. Niszczarka dokumentów-1 szt. Wymagania minimalne: Ilość niszczonych kartek: do 5 Pojemność kosza: 7 – 7,5 litra Typ niszczarki: ścinkowa Rozmiar cięcia: min. 4 x 40 Niszczony materiał: papier Inne materiały, które można niszczyć: NIE 12. Tablica suchościeralna -2 szt. Wymagania minimalne: Rozmiar: 70x100 cm Typ montażu: stojak/trójnóg regulowany do wys. min. 180 cm Rama: aluminiowa Możliwość zawieszenia bloków flipchart: OPCJONALNIE Półka na flamastry i gąbkę: TAK Materiały wymienne: flamastry (min, 3 kolory) i gąbka. 13. Tablica typu flipchart -2 szt. Wymagania minimalne: Rozmiar: 70x100 cm Typ montażu: stojak wyposażonym w blokowane kółka Półka na flamastry i gąbkę: TAK Materiały wymienne: flamastry (min. 3 kolory), 5 szt. Bloków do flipchart (50 kartek gładkich/szt.) Przedmiot zamówienia ( część I) obejmuje serwis dostarczonego sprzętu biurowo-dydaktycznego ( przegląd co najmniej raz w roku) w siedzibie szkoły przez okres 2 lat od dnia sporządzenia protokołu odbioru. 4.2 Część II – oprogramowanie na nośniku: 1. System sprzedaży z obsługą magazynów -na 32 stanowiska komputerowe Wymagania minimalne: • pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; • prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami; • prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe); • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; • obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej; • obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi; • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.); • pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych; • wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów; • rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych); • pełna integracja z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM); • pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów oraz systemem finansowo-księgowym. Do użytku szkolnego. Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi. Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r. 2. Generator Kodów Kreskowych -na 16 stanowisk komputerowych Wymagania minimalne: • generowanie wszystkich standardowych kodów kreskowych, ze standardem ISBN włącznie. • generowanie pojedynczych kodów kreskowych w formie gotowej do wydruku w programach graficznych i DTP. • możliwość zapisywania kodu w różnych formatach graficznych, np.: BMP, GIF, JPEG (JPG), TIFF, PNG, PCL, EPS. • Obsługiwanie min. takich kodów jak ANSI/AIM Code 93, Code 128A, DUN-14, EAN-8, EAN-1 Do użytku szkolnego. Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi. Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r. 3. Pakiet oprogramowania podstawowego (system Windows 10, pakiet Office, wybrany program antywirusowy)-32 szt. Wymagania minimalne: Program antywirusowy: • Ochrona komputera w czasie rzeczywistym, pozwalająca na bieżąco chronić komputer przed infekcjami, mechanizm skanowania plików i dysków na żądanie, którego pracę i obszary działania można w dużym stopniu konfigurować i moduł antyspaware. • kwarantanna, w której umieszczane są zainfekowane pliki, • harmonogram zadań, pozwalający automatyzować proces skanowania komputera • listy ignorowanych lokalizacji, pomijanych podczas skanowania. • moduł antyspamowy, • zapora sieciowa, • ochrona przed atakami phishing, • funkcja skanowania zewnętrznych pamięci podłączonych do komputera Do użytku szkolnego. Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r. 4. Księga przychodów i rozchodów oraz system naliczania podatku zryczałtowanego-na 16 stanowisk komputerowych Wymagania minimalne: • prowadzenie księgi przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego (w zależności od wybranej formy księgowości); • prowadzenie ewidencji VAT: zakupów, sprzedaży w tym ewidencjonowanie transakcji unijnych; możliwość wprowadzania sprzedaży nieudokumentowanej rozliczanej strukturą zakupów; • prowadzenie ewidencji danych pojazdów wykorzystywanych do celów służbowych, rachunków związanych z eksploatacją pojazdów oraz ewidencji przebiegu pojazdów; • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (naliczanie i księgowanie amortyzacji, wydruk planu amortyzacji), a także prowadzenie ewidencji wyposażenia i remanentów; • prowadzenie kartoteki kontrahentów oraz wspólników (indywidualne parametry dotyczące rozliczeń z ZUS, automatyczne księgowanie w koszty lub odliczanie od dochodu składek ZUS i innych funduszy, obliczanie i dokumentowanie odpowiednim raportem zaliczki na podatek dochodowy); • rozbudowana obsługa wynagrodzeń: ewidencja osobowa, umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę; wystawianie rachunków do umów cywilnoprawnych oraz wypłat (w tym możliwość automatycznego wyliczania na podstawie zdefiniowanych schematów wynagrodzeń); • naliczanie, wydruk oraz pełna obsługa wysyłki elektronicznej deklaracji skarbowych (wraz z niezbędnymi załącznikami): VAT-7, VAT-7K, VAT-7D,VAT-UE, PIT-11, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-40, PIT-4R, PIT-28, PIT-8AR; • Obsługa korekt deklaracji skarbowych z wysyłką elektroniczną; • wystawianie deklaracji ZUS (DRA, RCA, RZA) oraz możliwość eksportu do programu Płatnik ZUS. Do użytku szkolnego. Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi. Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r. 5. System finansowo-księgowy ułatwiający prowadzenie pełnej księgowości - na 16 stanowisk komputerowych Wymagania minimalne: • elastyczne zarządzanie planami kont: możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego roku obrotowego, automatycznie tworzenie kont kartotekowych przez podłączanie kartotek, obsługa kont pozabilansowych; • rozbudowana dekretacja: podział dokumentów księgowych na dekrety i dokumenty zaksięgowane, automatyzacja wykonywanych czynności (tworzenie i rozliczanie rozrachunków, generowanie zapisów VAT), obsługa dekretów walutowych; • zaawansowane zarządzanie rozrachunkami (tworzenie i rozliczanie); ścisłe powiązanie rozrachunków z zapisami na kontach; pełna historia rozrachunków; • ewidencja i rozliczanie podatku VAT w pełni zgodne z aktualnie obowiązującą ustawą: ewidencjonowanie transakcji VAT krajowych (dostawy i nabycia), wewnątrzwspólnotowych (WNT i WDT) oraz pozaunijnych (eksport towarów, import towarów); automatyczne wyliczanie deklaracji VAT-7/7K - rozliczanie miesięczne lub kwartalne; • automatyczne tworzenie dekretów księgowych za pomocą dekretacji kontekstowej i importu; rozbudowane schematy importu; • moduł Dokumenty do dekretacji; • funkcje specjalnie przygotowane dla biur rachunkowych: obsługa dowolnej liczby podmiotów gospodarczych, przenoszenie planów kont z innych podmiotów, zbiorcze operacje na licencjach, import dokumentów z pliku wygenerowanego, archiwizacja wszystkich podmiotów jednocześnie i inne; • ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz operacji z nimi związanych; • definiowanie i wyliczanie szeregu sprawozdań i zestawień finansowych oraz deklaracji skarbowych; • tworzenie wydruków graficznych (wszystkie) i tekstowych (główne); zaawansowane zarządzanie wydrukami graficznymi z poziomu programu; • praca w sieci komputerowej lub na pojedynczym stanowisku. Do użytku szkolnego. Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi. Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r. 6. System kadrowo-płacowy -na 16 stanowisk komputerowych Wymagania minimalne: • ewidencja umów o pracę z bardzo elastycznym mechanizmem tworzenia zaawansowanych systemów wynagrodzeń (wiele definicji wypłat w jednej umowie, globalne lub indywidualne składniki płacowe); • planowanie czasu pracy pracownika w umowach o pracę (zmiany kalendarza pracy w czasie trwania umowy, określanie wyjątków), wydruki kalendarzy miesięcznych i rocznych; • ewidencja umów zleceń, o dzieło oraz kontraktów menedżerskich (m.in. kwotowe koszty uzyskania przychodów); definiowanie elastycznych harmonogramów wypłacania rachunków dla umów cywilnoprawnych; • rejestracja faktycznego czasu pracy pracownika (nadgodziny, godziny nocne, godziny absencji, rozliczanie miesięczne lub okresowe, np. co 3 miesiące); • ewidencja nieobecności w pracy (absencje chorobowe, urlopowe i wiele innych) dla umów o pracę i umów cywilnoprawnych (wybrane absencje); • rozbudowane składniki płacowe (naliczenia, potrącenia, składniki parametryczne, składniki definiowalne, składniki automatyczne, duże możliwości parametryzacji); • definicje list płac i zestawów płacowych, ułatwiające i automatyzujące naliczanie comiesięcznych wynagrodzeń; rozliczanie ewidencji czasu pracy, akordów, prowizji, naliczeń, potrąceń i potrąceń komorniczych w dowolnej liście płac; rozbudowany analizator wypłat; • naliczanie i drukowanie deklaracji skarbowych (PIT-4, PIT-4R,PIT-8AR, PIT-11/8B, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-40); generowanie danych do deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS. Do użytku szkolnego. Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi. Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r. 7. System zarządzania relacjami z klientami -na 16 stanowisk komputerowych Wymagania minimalne: • szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży; • planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe; • łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie; • kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania; • wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu; • dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.); • możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników; • liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane zestawień na podstawie danych typu: sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach; • możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów); • powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości; • biblioteka dokumentów; • schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania; • obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet); • wygodny system notatek; • strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży; • możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach; • praca sieciowa wielu użytkowników programu. Do użytku szkolnego. Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi. Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r. 8. System wspomagania decyzji, analizujący dane -na 16 stanowisk komputerowych Wymagania minimalne: • prezentowanie zestawień w arkuszu kalkulacyjnym Microsoft Excel w postaci interaktywnych wielowymiarowych tabel i wykresów. • sortowanie tabel, • filtrowanie danych, • dokonywanie podsumowań na dowolnym poziomie, • korzystanie z całego zestawu różnorodnych funkcji statystycznych (m.in. średnia, minimum, maksimum, odchylenie standardowe), • przechodzenie od danych zagregowanych do danych szczegółowych i odwrotnie, • korzystanie z predefiniowanych formatów tabel, • zmiana typu wykresu (słupkowe, kołowe, punktowe, 2-D, 3-D). Do użytku szkolnego. Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi. Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r. 9. Internetowe biuro rachunkowe -na 16 stanowisk komputerowych Wymagania minimalne: • Zarządzanie bazą klientów on-line. • Zarządzanie fakturami i historią rozliczeń klientów. • Import faktur z innych programów magazynowo-sprzedażowych • Dopasowanie skanów z archiwum z zaimportowanymi danymi z pliku na podstawie danych OCR. • Możliwość przesyłania dokumentów e-mailem. • Baza dokumentów – skanowanie, OCR i automatyczne rozpoznawanie pól, wyszukiwanie, eksport dokumentów. • Wymiana dokumentami. Konfiguracja uprawnień według typu dokumentu. Komentowanie dokumentów. • Zarządzanie kadrami klientów, możliwość przesyłania gotowych list płac, RMUA i innych dokumentów kadrowych. • Rozliczenia klienta – swobodny wgląd w wyniki finansowe klienta (zarówno przez biuro, jak i samego klienta). • Powiadomienia klienta o ważnych terminach przez e-mail i SMS. • Zarządzanie kartotekami kontrahentów. • Istnienie opcji wystawiania faktur. • Zarządzanie fakturami. • Baza dokumentów – wymiana dokumentami. Konfiguracja uprawnień wg. typu dokumentu. • Komentowanie dokumentów. Możliwość przesyłania dokumentów e-mailem. • Zarządzanie pracownikami (lista pracowników) oraz dokumentami kadrowymi. • Zarządzanie urlopami – dodawanie wniosków i ich akceptacja elektroniczna. Konfigurowalna struktura akceptacji. Powiadomienia i raporty. Dostęp do informacji o stanie urlopu. • Analiza rozliczeń księgowych firmy na przejrzystych wykresach. • Dostęp do wszystkich faktur 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu. • Brak konieczności pracy na dokumentach w formie papierowej (ograniczenie do minimum potrzeby drukowania dokumentów). • Zarządzanie wszystkimi dokumentami z jednego miejsca. • Bezpieczeństwo i poufność danych (wszystkie dane są w pełni zapewnione przez szyfr SSL), pełna zgodność z zapisami GIODO. • Ułatwienie dla biura rachunkowego w zdobywaniu nowych klientów – wizerunek profesjonalnego biura rachunkowego. • Łatwa, intuicyjna obsługa systemu – brak konieczności instalacji programu, zakupu specjalnego sprzętu czy szkolenia pracowników. Do użytku szkolnego. Kompatybilne z SO Windows 10 i starszymi. Aktualizacje i serwis techniczny do 2023 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach