Przetargi.pl
ZAKUP OPROGRAMOWANIA ANTYWIRUSOWEGO Licencja od 01.01.2010r. do 31.12.2011r.

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3592048 , fax. 032 3592048
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 3592048, fax. 032 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP OPROGRAMOWANIA ANTYWIRUSOWEGO Licencja od 01.01.2010r. do 31.12.2011r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania antywirusowego, licencja na 2 lata - 01.01.2010r. do 31.12.2011r.
    Dla ułatwienia, przy opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający podał nazwę oprogramowania antywirusowego, które spełnia wymagania Zamawiającego. Należy traktować ją jedynie jako nazwę przykładową.
    Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
    Opis kryteriów równoważności stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
    Wymagany termin realizacji zamówienia - nie wcześniej niż 29.12.2009r jednak nie później niż 31.12.2009r.
    Licencja ma obowiązywać od 01.01.2010r. do 31.12.2011r.
    Faktura winna być wystawiona nie wcześniej niż z dniem 1 stycznia 2010 roku. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
    Zamawiający wymaga aby wykonawca wykonał zamówienie samodzielnie tzn. bez udziału podwykonawców.
    Wszelkie rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 487610000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III. 1. Wymagane od Wykonawców warunki oraz oświadczenia i dokumenty uwiarygodniające.
    Wykonawca musi spełniać poniższe warunki:
    1. Wykonawca musi spełnić warunki określone w art.22 ust.1 w związku z postanowieniami art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedze i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia tzn. musi być np. uczestnikiem tzw. PROGRAMU PARTNERSKIEGO PRODUCENTA OFEROWANEGO OPROGRAMOWANIA LUB JEGO KRAJOWEGO PRZEDSTAWICIELA.
    3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. konsorcja) - ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy dołączyć do oferty prawidłowo sporządzone pełnomocnictwo lub umowę),
    Ocena spełnienia powyższych warunków odbędzie się według zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III. 2. Wykonawca winien złożyć oświadczenia i dokumenty, jako załączniki do formularza oferty:
    4. oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem 1B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
    5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające w szczególności przedmiot działalności oraz sposób reprezentacji firmy,
    Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 5, jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert.
    W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian (uchwała wspólników, prawomocny wyrok sądowy).
    6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (wykonawca zagraniczny), zamiast dokumentu o których mowa w pkt 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.
    7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt 6 stosuje się odpowiednio.
    Powyższe dokumenty należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
    Zamawiający żąda, aby dokumenty sporządzone w języku obcym były składane wraz z tłumaczeniem ich na język polski.
    W przypadku podmiotów składających wspólną ofertę, dokumenty o których mowa w punkcie 4- 5 albo 4 i 6 lub 4 i 7 muszą dotyczyć wszystkich podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/dzial-zamowien-publicznych
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach