Gmina Czechowice-Dziedzice ogłasza przetarg
- Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, Plac Jana Pawła II 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 2147114 , fax. 32 2147152, 2147182
- Data zamieszczenia: 2012-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czechowice-Dziedzice
Plac Jana Pawła II 1 1
43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
tel. 32 2147114, fax. 32 2147152, 2147182
REGON: 00052360800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup oprogramowania - monitorowanie sieci w ramach projektu ADAM Aplikacje dla administracji miejskiej w Czechowicach-Dziedzicach - Usprawnienie obsługi interesanta - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia pod nazwą : Zakup oprogramowania - monitorowanie sieci jest: -dostawa narzędzi do monitorowania sieci, -wdrożenie narzędzi do monitorowania sieci, -dostawa notebooka. Szczegółowy zakres dostawy zawiera opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) lecz muszą spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Zadanie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, działanie 2.2 Rozwój elektronicznych usług publicznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 482100003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 1 300,00 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czechowice-dziedzice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną