Przetargi.pl
zakup opracowania, wykonania i wdrożenia Portalu REWITALIZACJA, jego pełna integracja z Portalem Miejskim oraz dostarczenie Modułu BI wraz z Modelem Danych a także świadczenie usług Asysty Technicznej oraz gwarancyjnych.

Łódzki Ośrodek Geodezji ogłasza przetarg

  • Adres: 90113 Łódź, ul. Traugutta
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 374 706 , fax. 426 374 777
  • Data zamieszczenia: 2017-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Ośrodek Geodezji
    ul. Traugutta
    90113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 374 706, fax. 426 374 777
    REGON: 47083053600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.log.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup opracowania, wykonania i wdrożenia Portalu REWITALIZACJA, jego pełna integracja z Portalem Miejskim oraz dostarczenie Modułu BI wraz z Modelem Danych a także świadczenie usług Asysty Technicznej oraz gwarancyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup opracowania, wykonania i wdrożenia Portalu REWITALIZACJA, jego pełna integracja z Portalem Miejskim oraz dostarczenie Modułu BI wraz z Modelem Danych a także świadczenie usług Asysty Technicznej oraz gwarancyjnych. Zakres ogólny zamówienia (szczegółowe wymagania zostały opisane w Warunkach Technicznych) w ramach wynagrodzenia za jego realizację obejmuje: 1.2 Wykonanie projektu technicznego Portalu zgodnie z wymaganiami opisanymi w Warunkach Technicznych oraz udostępnioną pod adresem http://lodz.pl/test przez Zamawiającego koncepcją graficzną w terminie 21 dni od podpisania umowy 1.3 Wykonanie Portalu Rewitalizacja, utworzonego poprzez konfiguracje używanego w Mieście Łodzi Systemu Zarządzania Treścią (CMS) TYPO3 wersja 7 LTS, z wykorzystaniem lub adaptacją istniejących modułów Portalu Miejskiego - zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiającego Projektem Technicznym 1.4 Dostarczenie, instalacja i skonfigurowanie oprogramowania analityczno-raportującego (Moduł BI) dla co najmniej 10 (dziesięciu) jednoczesnych użytkowników w terminie zadeklarowanym w ofercie, nie później niż 20 października 2017 r.; 1.5 Opracowanie Modelu Danych (wraz z mechanizmami jego zasilania) niezbędnego do działania Portalu oraz Modułu BI 1.6 Wykonanie i uruchomienie Portalu REWITALIZACJA wraz z jego pełna integracją z Portalem Miejskim oraz Modułem BI w infrastrukturze udostępnionej przez Zamawiającego po przeprowadzeniu testów akceptacyjnych oraz zakończeniu Okresu Stabilizacji w terminie zadeklarowanym w ofercie, nie później niż 25 października 2017 r.; 1.7 Przeprowadzenie szkoleń (nie później niż do 08 listopada 2017 r ) w zakresie: a) konfiguracji CMS TYPO3 wersja 7 LTS b) obsługi Portalu c) konfigurowania i obsługi Modułu BI d) obsługiwania i modyfikowania Modelu Danych Modułu BI. 1.8 Udzielenie nielimitowanych licencji na Portal; 1.9 Udzielenie licencji na Moduł BI oraz wdrożony Model Danych wraz z mechanizmami jego zasilania 1.10 Przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych wraz z prawami zależnymi do przerobionych przez Wykonawcę Kreacji graficznej; 1.11 Przekazanie Kodów Źródłowych do Portalu wytworzonego w ramach Umowy; 1.12 Przygotowanie Dokumentacji i Kodów Źródłowych w zakresie niezbędnym do świadczenia usług utrzymania i aktualizacji Portalu i Modelu Danych przez podmioty trzecie; 1.13 Udzielenie gwarancji na przedmiot zamówienia przez okres 36 miesięcy. 1.14 Świadczenie usługi Asysty Technicznej na Portal przez okres 12 miesięcy od dnia odbioru końcowego Portalu. 1.15 Świadczenie usługi Asysty Technicznej na Moduł BI przez okres 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru Modułu BI. 1.16 Świadczenie Usług rozwoju Portalu oraz usług rozwoju Modelu Danych do Modułu BI w ramach prawa opcji. 1.17 Szczegółowe wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zostały zamieszczone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Warunkach technicznych który stanowi załącznik nr 1 do Rozdziału II niniejszej s.i.w.z. Pozostałe obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do Rozdziału II niniejszej s.i.w.z . 1.18 Prawo opcji: Zamawiającemu przysługuje prawo opcji stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Pzp, tj. prawo do podjęcia decyzji o realizacji przedmiotu zamówienia w szerszym zakresie niż wskazany powyżej, lub w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości usług będących przedmiotem zamówienia. 1.19 Zamawiający przewiduje prawo opcji, polegające na możliwości zwiększenia zakresu usług w ramach rodzajów usług, będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Zakres prawa opcji określony został w niniejszej s.i.w.z. (m.in. w Rozdziale II: Załącznik nr 1 „Warunki techniczne). Szczegółowe zasady korzystania z prawa opcji określone zostały w Załączniku nr 1 i nr 2 niniejszej s.i.w.z. Opcją jest: Usługa rozwoju Portalu – przez co należy rozumieć prawo do zamówienia (w ramach opcji) modyfikacji Portalu o nowe funkcjonalności lub zmianę już działających funkcjonalności oraz usług rozwoju Modelu Danych do Modułu BI (w ilości nie przekraczającej 500 osobogodzin). 1.20 Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za zapewnienie usług objętych prawem opcji nie może przekroczyć 20% wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia. 1.21 Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego. 1.22 Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. 1.23 Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego odbędzie się na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy, (w czasie 16 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego) wraz z określeniem wielkości tego zamówienia, objętego prawem opcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48441000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda składana oferta musi być zabezpieczona przez cały okres związania ofertą wadium w wysokości 8200zł (słownie: osiem tysięcy dwieście złotych). 2.Wadium może też być wnoszone w: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016r. poz.359) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy o numerze: 65 1560 0013 2026 0003 5132 1004 w Getin Noble Bank SA Oddział w Łodzi z dopiskiem wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na zakup opracowania, wykonania i wdrożenia Portalu REWITALIZACJA nr sprawy OAZP.2710/59/2017. 4.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3., przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5.Wadium wnoszone w formie lub w formach innych niż w pieniądzu, powinno być złożone w oryginale oraz powinno zawierać warunki utraty wadium na rzecz Zamawiającego wskazane w art. 46 ust 4a) i ust. 5 ustawy Pzp. Ponadto, w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 5.1 nazwę zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjanta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 5.2 dane identyfikujące postępowanie, w jakim składane jest wadium (np. numer zamówienia nadany przez Zamawiającego, nazwę zamówienia); 5.3 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 5.4 kwotę gwarancji; 5.5 termin ważności (nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą); 5.6 zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, dokonał czynności o których mowa w art. 46 ust. 4 a) oraz 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a)wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do s.i.w.z., zawierający w szczególności: wskazanie poprzez opisanie oferowanego przedmiotu zamówienia, dane do oceny oferty, łączną cenę ofertową brutto, netto podatek VAT, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji, rękojmi i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień s.i.w.z. i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; b)oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1 s.i.w.z. według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 i 5 do s.i.w.z., c)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d)zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.4.1 i 5.4.4 s.i.w.z. – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną