Przetargi.pl
Zakup opracowania projektu programu oraz zakup i montaż indywidualnego systemu przyzywowego w formie opasek naręcznych z przyciskiem alarmowym, lokalizatorem oraz synchronizację z zamontowanym systemem kontroli dostępu do pokoi mieszkańców

Dom Pomocy Społecznej SYRENA ogłasza przetarg

  • Adres: 01155 Warszawa, ul. Syreny
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 226 327 509 , fax. 226 327 509
  • Data zamieszczenia: 2018-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej SYRENA
    ul. Syreny 26
    01155 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 226 327 509, fax. 226 327 509
    REGON: 637717700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpssyrena.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup opracowania projektu programu oraz zakup i montaż indywidualnego systemu przyzywowego w formie opasek naręcznych z przyciskiem alarmowym, lokalizatorem oraz synchronizację z zamontowanym systemem kontroli dostępu do pokoi mieszkańców
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup opracowania projektu programu oraz zakup i montaż indywidualnego systemu przyzywowego w formie opasek naręcznych z przyciskiem alarmowym, lokalizatorem, oraz synchronizację z zamontowanym systemem kontroli dostępu do pokoi mieszkańców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: 1) opracowanie projektu programu przyzywowego - alarmowego zgodnie z rozporządzeniem ministra pracy i polityki społecznej z dnia 23 sierpnia 2012 r. w sprawie domów pomocy społecznej oraz jego synchronizacja z istniejącym systemem kontroli dostępu w wersji papierowej, w ilości 3 szt. egzemplarzy i w wersji elektronicznej w jednym egzemplarzu, na oddzielnej płycie CD lub DVD, 2) zakup i montaż indywidualnego systemu przyzywowego w formie opasek naręcznych z przyciskiem alarmowym, lokalizatorem, oraz synchronizację z zamontowanym systemem kontroli dostępu do pokoi mieszkańców, 3) instalację i uruchomienie aplikacji obsługującej system przyzywowy, 4) indywidualne przeszkolenie z zakresu obsługi systemu przyzywowego i działania systemu kontroli dostępu wszystkich mieszkańców oraz wytypowanych pracowników w DPS „Syrena”. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres co najmniej: 24 miesięcy od daty protokolarnego odbioru. Udzielenie krótszego okresu gwarancji, niż 24 miesiące spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert niekompletnych w obrębie przedmiotu zamówienia, oferty takie będą podlegały odrzuceniu. Zamawiający przewiduje konieczność przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. Zaoferowany projekt programu przyzywowo-alarmowego może być wykorzystywany po jego dostosowaniu w innych jednostkach m.st. Warszawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32360000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych).Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Szczegółowe warunki wniesienia wadium określa pkt.11 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy- według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, który należy złożyć do upływu terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu – według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, które należy złożyć wraz z formularzem ofertowym do upływy terminu składania ofert, c) dowód wpłaty wadium, który należy złożyć do upływu terminu składania ofert, d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia SIWZ - według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, do złożenia którego Wykonawca zostanie wezwany na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy, jeżeli w oświadczeniu powoła się na zasoby tych podmiotów. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, przedłożył oświadczenie dotyczące braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów urzędowych określonych powyżej składa: 1) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) dokumenty, o których mowa w lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokumenty, o którym mowa w lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 3) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach