Gmina Grudziądz ogłasza przetarg
- Adres: 86-300 Grudziądz, ul. Wybickiego 38
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 4511111 , fax. 056 4511132
- Data zamieszczenia: 2009-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grudziądz
ul. Wybickiego 38 38
86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 4511111, fax. 056 4511132
REGON: 87111862600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.grudziadz.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup opału: 1. Węgla kostka I gatunek - 200 ton, 2. Miał węglowy I gatunek - 200 ton 3. Koks opałowy I gatunek - 60 ton - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup opału: 1. Węgla kostka I gatunek - 200 ton ,o kaloryczności nie mniej niż 27000kJ/kg, maksymalnej zawartości popiołu 6%, maksymalnej zawartości siarki 0,6% 2. Miał węglowy I gatunek - 200 ton, o kaloryczności powyżej 22000 kJ/kg, zawartości popiołu do 20%, zawartości siarki do 0,6 % 3. Koks opałowy I gatunek - 60 ton, o kaloryczności nie mniej niż 27000kJ/kg, maksymalnej zawartości popiołu 10%, zawartości siarki do 0,7% Dostawy w wielkości od 5 do 10 ton na zamówienie indywidualne Kierownika Jednostki Budżetowej (Szkoły, Przedszkola, Przychodnie zdrowia, itp.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 101000004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PZP - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Koncesja, zezwolenie lub licencja - Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 5. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego oraz ZUS - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Oświadczenie z art. 22 i 24 - Oświadczenie z art. 22 i 24
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grudziadz.lo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostarczenie opału w okresie grzewczym 2011/2012
Dodano: 2011-08-11 - Dostarczanie opału w okresie grzewczym 2011/2012
Dodano: 2011-08-11 - dostarczenie opału w okresie grzewczym 2011/2012
Dodano: 2011-08-11 - Dostarczenie opału w okresie grzewczym 2011/2012
Dodano: 2011-08-11 - Dostawa węgla kamiennego kostki do budynków Urzędu Gminy Śliwice
Dodano: 2010-12-16 - Zakup opału: 1. Węgla kostka I gatunek - 200 ton, 2. Miał węglowy I gatunek - 200 ton 3. Koks opałowy I gatunek - 60 ton
Dodano: 2010-12-15 - Dostawa węgla kamiennego kostki do budynków Urzędu Gminy Śliwice
Dodano: 2010-09-23 - Dostawa 20 ton węgla kamiennego kosti
Dodano: 2010-01-12 - Dostawa węgla kamiennego kostki do budynków Urzędu Gminy Śliwice:
Dodano: 2009-10-13