Przetargi.pl
Zakup oleju opałowego wraz z dostawą

Gmina Brańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 17-120 Brańsk, Rynek 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 737-50-31 , fax. 085 737-58-04
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brańsk
    Rynek 8 8
    17-120 Brańsk, woj. podlaskie
    tel. 085 737-50-31, fax. 085 737-58-04
    REGON: 05065901300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup oleju opałowego wraz z dostawą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego do budynków: 1. Urzędu Gminy Brańsk, 2. Szkoły Podstawowej w Holonkach, 3. Szkoły Podstawowej w Holonkach, Szkoły Filialnej w Chojewie, 4. Szkoły Podstawowej w Holonkach, Szkoły Filialnej w Koszewie, 5. Szkoły Podstawowej w Domanowie, 6. Szkoły Podstawowej w Domanowie, Szkoły Filialnej w Świrydach, 7. Publicznego Gimnazjum w Oleksinie, 8. Publicznego Gimnazjum w Glinniku, 9. Szkoły Podstawowej w Mniu, 10. Gminnego Ośrodka Upowszechniania Kultury w Kalnicy, 11. Gminnej Biblioteki Publicznej w Kalnicy w ilości 65 200 litrów. Dostawca musi podać w ofercie koszt 1 litra oleju opałowego wraz z dostawą, oraz termin płatności. Zamawiający dopuszcza termin płatności w zakresie od 14 do 30 dni od dnia doręczenia faktury. Olej stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania zawarte w odpowiednich normach, winien być I klasy jakości i spełnić poniższe warunki: - olej opałowy lekki - gęstość w 15 0 C - max 0,860 kg/ l ( tożsamo w 20 0 C - max 0,835 kg/l) - wartość opałowa - min 42,6 MJ/ kg - temperatura zapłonu - min 56 0 C - zawartość siarki - max 0,20 % - lepkość kinematyczna w temp 20 0 C - max 6,00 mm 2 /s - niska temperatura płynięcia - ok. 20 C - barwa czerwona Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości oleju opałowego w zależności od warunków pogodowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się dostawcy którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: uzyskali średni obrót w ciągu minionego roku w wysokości nie mniejszej niż 200 000 złotych. 2. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, oraz 3. Stwierdzenie spełnienia w/w warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od dostawcy przez powołaną przez zamawiającego Komisję Przetargową. 4. Brak któregokolwiek dokumentu żądanego przez zamawiającego od dostawcy, wskazanego w Wykazie dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych warunków stanowić będzie podstawę do wykluczenia dostawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego bądź odrzucenia oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dostawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełnioną i podpisaną ofertę (na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Parafowany przez Dostawcę wzór umowy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). 3. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie wskazanym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 5. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo zaświadczenie o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 6. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Oświadczenie dostawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). 8. Dokumenty potwierdzające średni obrót w ciągu minionego roku w wysokości nie mniejszej niż 200 000 złotych. 9. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach