Gmina Lidzbark Warmiński ogłasza przetarg
- Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, Krasickiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 897 673 274, , fax. 897 673 274
- Data zamieszczenia: 2019-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lidzbark Warmiński
Krasickiego 1
11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 897 673 274, , fax. 897 673 274
REGON: 51074278700000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup oleju napędowego w 2020 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup oleju napędowego w ilości 103241 litrów do pojazdów i maszyn stanowiących własność Gminy Lidzbark Warmiński i będących w użytkowaniu Zamawiającego w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw Wykonawcy w odległości nie większej niż 8 km od siedziby Urzędu Gminy Lidzbark Warmiński, ul. Krasickiego 1, przy czym za odległość uznaje się najkrótszą trasę jazdy pojazdów na w/w odcinku. Podana ilość jest wielkością szacunkową służącą do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość zakupionego oleju napędowego wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy wg potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, że nie zostanie przekroczona całkowita wartość przedmiotu umowy. Nie zrealizowanie zamówienia w całości nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza dokonywanie zakupu paliwa w formie bezgotówkowych tankowań przy użyciu kart paliwowych wydawanych w terminie do 7 dni roboczych od złożenia zamówienia na karty/kartę. Wszystkie karty do pojazdów i maszyn są wydawane bezpłatnie. Dopuszcza się opłatę za kartę w przypadku wydawania nowej karty w trakcie realizacji umowy lub karty wymiennej (zagubienie, kradzież, zmiana danych). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia warunku, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający zażąda złożenia aktualnej koncesji na obrót paliwami wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r., poz.755 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno : a) określać do jakiego postępowania ma zastosowanie b) wskazywać pełnomocnika oraz zakres jego umocowania c) zawierać nazwę z określeniem adresu i siedziby wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia 2) zaleca się aby pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 4) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym, w toku postępowania zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 5) Wspólnicy spółki cywilnej/uczestnicy konsorcjum są traktowani jak wykonawcy składający ofertę wspólną. 6) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty wspólnej jako najkorzystniejszej) wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić zamawiającemu umowę konsorcjum/umowę spółki cywilnej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup oleju napędowego w formie bezgotówkowej
Dodano: 2024-02-16 - Sukcesywną dostawa paliw płynnych do floty pojazdów i urządzeń mechanicznych w miejscu ich dyslokacji tj. miejscowości: Braniewo, Pieniężno
Dodano: 2023-12-31 - Zakup wraz z dostawą oleju napędowego do zbiornika paliwa Komunalnego Zakładu Gospodarki Odpadami „OSADUS”
Dodano: 2023-12-22 - Dostawa i tankowanie paliw na potrzeby KW PSP w Olsztynie w 2024 roku w systemie bezgotówkowych elektronicznych kart paliwowych
Dodano: 2023-12-21 - Sukcesywną dostawa paliw płynnych do floty pojazdów i urządzeń mechanicznych w miejscu ich dyslokacji tj. miejscowości: Braniewo, Pieniężno
Dodano: 2023-12-10 - Dostawa jednorazowa paliwa – oleju napędowego B-0 (ON B-0) – w ilości 55 600 litrów dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Olsztynie
Dodano: 2023-12-04 - Dostawa oleju napędowego na potrzeby własne
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa oleju napędowego w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o. o.
Dodano: 2023-11-08 - Dostawa oleju napędowego w systemie sprzedaży bezgotówkowej na potrzeby Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o. o.
Dodano: 2023-10-09 - Dostawa sukcesywna oleju napędowego dla Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o.
Dodano: 2023-06-01