Przetargi.pl
Zakup oleju napędowego oraz etyliny Pb95 na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kartuzach

URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Gen. Józefa Hallera 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH
    ul. Gen. Józefa Hallera 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    REGON: 000527546
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup oleju napędowego oraz etyliny Pb95 na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kartuzach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup paliw płynnych do pojazdów oraz sprzętu silnikowego Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy.2. Zamawiający wymaga aby przynajmniej jedna stacja paliw Wykonawcy zlokalizowana była nie dalej niż 5,0 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający zweryfikuje odległość stacji paliw, wskazanej przez Wykonawcę w formularzu oferty (załącznik nr 1 do Ogłoszenia), od swojej siedziby na podstawie Mapy Google.3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był realizowany przez Wykonawcę posiadającego aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym tym zamówieniem – zgodnie z art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2022 poz. 1385 z późn. zm). Zamawiający zweryfikuje, czy wykonawca posiada aktualną koncesję, na podstawie bazy przedsiębiorstw posiadających koncesję prowadzoną przez Urząd Regulacji Energetyki.4. Szacunkowa ilość zamówienia:1) benzyna bezołowiowa Pb 95 - 20 500 litrów, 2) olej napędowy ON – 45 000 litrów.Ilości poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia zostały podane szacunkowo na okres ok. 24 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, tj. w ilościach wykazanych powyżej, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu.5. Z uwagi na możliwość zmiany bieżących potrzeb w trakcie realizacji umowy Zamawiający ma prawo do:1) zmniejszenia zakresu realizacji umowy maksymalnie o 30 % wartości umowy,2) zmiany ilości materiałów w poszczególnych asortymentach przy zachowaniu cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w ofercie,6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24611100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach