Przetargi.pl
zakup oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej PB 95 do pojazdów należących do Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie w systemie sprzedaży bezgotówkowej

Zamek Książąt Pomorskich ogłasza przetarg

  • Adres: 70-540 Szczecin, ul. Korsarzy 34
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4338842 , fax. 091 4347984
  • Data zamieszczenia: 2009-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zamek Książąt Pomorskich
    ul. Korsarzy 34 34
    70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4338842, fax. 091 4347984
    REGON: 81054320000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja kultury wpisana do Rejestru Samorządu Województwa Zachodniopomorskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej PB 95 do pojazdów należących do Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie w systemie sprzedaży bezgotówkowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej PB 95 do pojazdów należących do Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie w systemie sprzedaży bezgotówkowej. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup benzyny bezołowiowej PB 95 w ilości - 6.416 litrów, oraz oleju napędowego w ilości 28.072 litrów. Wskazane wyżej ilości są ilościami szacunkowymi (prognozowanymi), a jednocześnie maksymalnymi. Zamawiającemu służy prawo do nabycia benzyny bezołowiowej i oleju napędowego w mniejszej ilości, co nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń wnoszonych przez Wykonawcę w stosunku do Zamawiającego. Dostawa benzyny bezołowiowej i oleju napędowego odbywać się będzie na stacjach paliw Wykonawcy, w rozliczeniu bezgotówkowym na podstawie kart flotowych. Odbiór benzyny bezołowiowej i oleju napędowego (tankowanie) odbywać się będzie na stacjach paliw znajdujących się na terenie całego kraju będących w dyspozycji Wykonawcy, czynnych całą dobę we wszystkie dni tygodnia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Przez posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, o których mowa w pkt. 1 ppkt.1) należy rozumieć posiadanie koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. -Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.). 3. Przez dysponowanie potencjałem technicznym należy rozumieć, dysponowanie przez Wykonawcę przynajmniej jedną stacją paliw płynnych umiejscowioną w każdym województwie na terenie Polski, czynną przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia,. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń, metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustawy i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków. W tym celu Wykonawca załącza do oferty następujące dokumenty : 1). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania; W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2). oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy złożone na druku, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, 3). koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo energetyczne. 4). Wykaz stacji paliw będących w dyspozycji Wykonawcy, w których możliwa będzie realizacja zamówienia. 2. Niezależnie od dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: 1) ofertę cenową 2) stosowne pełnomocnictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamek-szczecin.top2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach