Przetargi.pl
Zakup oleju napędowego i etyliny bezołowiowej na potrzeby Gminy Nowy Kawęczyn na 2013 rok

Urząd Gminy w Nowym Kawęczynie ogłasza przetarg

  • Adres: 96-115 Nowy Kawęczyn, Nowy Kawęczyn 32
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8314289 , fax. 046 8314289
  • Data zamieszczenia: 2013-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Nowym Kawęczynie
    Nowy Kawęczyn 32 32
    96-115 Nowy Kawęczyn, woj. łódzkie
    tel. 046 8314289, fax. 046 8314289
    REGON: 00054364000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugkaweczyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup oleju napędowego i etyliny bezołowiowej na potrzeby Gminy Nowy Kawęczyn na 2013 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa do samochodu osobowego, autobusu, samochodów strażackich i sprzętu silnikowego oraz, ciągnika rolniczego i pozostałego sprzętu eksploatowanego przez Gminę Nowy Kawęczyn. Zakup paliwa będzie się odbywać się sukcesywnie na zasadzie detalicznych bezgotówkowych tankowań do baków pojazdów, a w przypadku sprzętu silnikowego do kanistrów. 2.Przewidywane zapotrzebowanie na paliwo przez okres 12 miesięcy wynosi: -około 18.400 litrów oleju napędowego ON, -około 1300 litrów benzyny bezołowiowej Pb 95 2.Zamawiający wymaga aby proponowany przez Wykonawcę punkt tankowania paliw znajdował się w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego - Nowy Kawęczyn liczoną najkrótszą drogą utwardzoną. 3.Paliwo będzie sprzedawane po cenach obowiązujących w dniu zakupu w danej stacji, z zastosowaniem stałego rabatu podanego w formularzu ofertowym. Stały rabat nie podlega waloryzacji i nie podlega zmianie. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby obsługiwanych w ciągu roku pojazdów oraz zakupienia mniejszych ilości paliw niż podane i nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. 5. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo przy sprzedaży paliw do wystawienia Zamawiającemu faktury oraz dokumentu zawierającego: - datę pobierania paliwa, - markę i numer rejestracyjnego pojazdu, - imię i nazwisko osoby pobierającej paliwo, - dzienna cena sprzedaży paliwa - nazwisko i imię osoby upoważnionej przez Sprzedawcę, - rodzaj i ilość paliwa, - zastosowany upust w stosunku do bieżącej ceny detalicznej (dopuszcza się możliwość wskazania upustu na fakturze) Faktura wraz z załącznikiem powinna zawierać pełny monitoring transakcji. 6.Paliwa muszą spełniać wymagania jakościowe, określone odpowiednio w PN-EN 590:1999 - olej napędowy i PN-EN 228:1999 - benzyna bezołowiowa 95, oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. nr 221 poz. 1441) zał. 1 i 2 . 7.Wykonawca gwarantuje właściwą jakość paliwa, potwierdzoną na żądanie Zamawiającego właściwymi dokumentami. 8.Zakup odbywać się będzie sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego na zasadzie detalicznych, bezgotówkowych tankowań pojazdów. 9.Wykonawca zapewni obsługę tankowania od godz. 7:00 do 17:00..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Odległość dystrybutorów Wykonawcy od siedziby Zamawiającego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugkaweczyn.bip2nd.maxus.com.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach