Przetargi.pl
Zakup oleju napędowego i benzyny do samochodów strażackich, samochodów służbowych i innego sprzętu.

Gmina Warta ogłasza przetarg

  • Adres: 98-290 Warta, Rynek im. Wł. St. Reymonta
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 828 70 00, , fax. 43 828 71 14
  • Data zamieszczenia: 2020-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Warta
    Rynek im. Wł. St. Reymonta 1
    98-290 Warta, woj. łódzkie
    tel. 43 828 70 00, , fax. 43 828 71 14
    REGON: 73093454200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://warta.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup oleju napędowego i benzyny do samochodów strażackich, samochodów służbowych i innego sprzętu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Zakup oleju napędowego i benzyny do samochodów strażackich, samochodów służbowych i innego sprzętu. 3.2 Przedmiotem zamówienia obejmuje zakup i obsługę bezgotówkową w transakcji zakupu paliwa do samochodów i innego sprzętu w stacjach położonych nie dalej niż 10 km. od siedziby Zamawiającego. 3.3 Przewidywane zapotrzebowanie na paliwo objęte zamówieniem: Olej napędowy 12 000 litrów Benzyna bezołowiowa 95 (Pb95) 6 700 litrów 3.4 Podane powyżej ilości odnoszące się do poszczególnych paliw, których dotyczy przedmiot za-mówienia są ilościami szacunkowymi, dlatego Wykonawca jest zobowiązany do zwiększenia lub zmniejszenia dostawy. 3.5 Dostawy odbywać się będą poprzez sukcesywne tankowanie bezpośrednio do pojazdów oraz kanistrów. 3.6 Wykonawca gwarantuje odpowiednią jakość sprzedawanego paliwa zgodnie z wymogami za-wartymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, Ustawy z dnia 25.08.2016 r. o systemie monitorowania i kontrolo-wania jakości paliwa, Ustawy z dnia 6 czerwca 2006 r. o biokomponentach i biopaliwach ciekłych. 3.7 Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego przedstawi odpowiednie dokumenty dotyczące świadectwa jakości dostarczanych paliw. 3.8 Wykonawca dostarczy paliwo właściwe dla aktualnego sezonu (paliwo letnie i zimowe). 3.9 Wykonawca zobowiązuje się w terminie 7 dni od zawarcia umowy do dostarczenia Zamawiającemu dokumenty umożliwiające bezgotówkowe tankowanie pojazdów zgodnie z wykazem pojazdów i urządzeń przekazanym przez Zamawiającego wraz z zawartą umową. 3.10 Zamawiający wymaga, aby faktury za bezgotówkowe transakcje tankowania, wystawiane były przez Wykonawcę raz w miesiącu z terminem płatności 14 dni od dnia wystawienia. 3.11 Wraz z fakturą Wykonawca dostarczy zbiorczy wykaz wszystkich dokonanych operacji tankowania pojazdów Zamawiającego w okresie za który wystawił fakturę. Wykaz powinien zawierać m.in.: 3.11.1 datę tankowania 3.11.2 ilość zatankowanego paliwa, cena, wartość 3.11.3 nazwę pojazdu i nr rejestracyjny lub urządzenia zgodnie z wykazem pojazdów i urządzeń przekazanym Wykonawcy. 3.11.4 potwierdzenie wykonanego tankowania w formie podpisu pracownika Zamawiającego upoważnionego do tankowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji i obrotu paliwami ciekłymi (wymagana na podstawie art. 46 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej, ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.2.1 Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 7.2.2 W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy Pzp należy do oferty załączyć następujące oświadczenia i dokumenty: 7.2.2.1 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. 7.3.1 Zamawiający do oferty zobowiązany jest załączyć aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: 7.3.1.1 aktualna koncesja na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji i obrotu paliwami ciekłymi (wymagana na podstawie art. 46 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej oraz ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne. 7.4 Inne dokumenty które należy złożyć wraz z ofertą. 7.4.1 Formularz oferty – załącznik nr 1; 7.4.2 Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika ze złożonych dokumentów, do oferty dołączyć należy stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii po-świadczonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) udzielającą (-e) pełnomocnictwa; 7.4.3 Pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp.; 7.4.4 Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na po-trzeby realizacji zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów; 7.4.5 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 6 do SIWZ). 7.5 Dokumenty podmiotów zagranicznych 7.5.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument potwierdzający, że: 7.5.1.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 7.5.2 Dokument, o którym mowa w pkt 7.5.1.1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7.5.3 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.5.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 7.5.2 stosuje się odpowiednio. 7.5.4 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach