Przetargi.pl
„Zakup oleju napędowego do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej. należących do Powiatowego Zakładu Transportu Publicznego w Lipnie.”

Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Lipnie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-630 Skępe, Wymyślińska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 48502275369
  • Data zamieszczenia: 2016-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zakład Transportu Publicznego w Lipnie
    Wymyślińska 2
    87-630 Skępe, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 48502275369
    REGON: 365684820
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup oleju napędowego do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej. należących do Powiatowego Zakładu Transportu Publicznego w Lipnie.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oleju napędowego do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej, na podstawie płatniczych kart paliwowych. Przedmiot zamówienia polega na sukcesywnym zakupie oleju napędowego do samochodów należących do Powiatowego Zakładu Transportu Publicznego w Lipnie. 2. Zamówienie obejmuje bezgotówkowy zakup oleju napędowego ON na stacjach paliwowych, na terenie całego kraju, w okresie kolejnych maksymalnie 12 miesięcy począwszy od dnia 1 stycznia 2017 roku. 3. W związku z tym, że ilość zamówionych dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Powiatowego Zakładu Transportu Publicznego w Lipnie, Zamawiający zastrzega, że ilość litrów podana w SIWZ jest ilością szacunkową, podaną w celu prawidłowego określenia maksymalnej wartości zamówienia. Z uwagi na to, podane ilości mogą ulec zmianie, wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne wg rzeczywistej ilości zakupionych litrów oleju napędowego ON. W całym okresie realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje zakup oleju napędowego w ilości 178 tysięcy litrów. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania ze stacji innych podmiotów zrzeszonych w danej sieci i akceptujących karty paliwowe wydane przez Wykonawcę na warunkach określonych w ofercie. 5. Sukcesywna dostawa paliw do pojazdów polegać będzie na: a) bezpośrednim tankowaniu paliwa do zbiorników samochodów służbowych Zamawiającego. Listę samochodów Zamawiający przekaże Wykonawcy przed zawarciem umowy, b) zakupie paliwa na stacjach paliw Wykonawcy znajdujących się na terenie kraju, czynnych również w niedzielę i święta. Listę wszystkich stacji paliw Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed zawarciem umowy. c) bezgotówkowej sprzedaży paliwa, która musi umożliwić prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem daty i miejsca tankowania, ilości i wartości pobranego paliwa, numeru rejestracyjnego pojazdu, d) rozliczaniu zawartych transakcji wykonanych w okresach od 1go dnia miesiąca kalendarzowego do ostatniego dnia kalendarzowego tego samego miesiąca fakturami VAT wystawianymi raz w miesiącu, z terminami płatności 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionych faktur. 6. Zamawiający otrzyma od Wykonawcy 14 sztuk kart paliwowych, przypisanych do poszczególnych pojazdów Zamawiającego (po 1 sztuce dla każdego pojazdu) oraz 2 sztuki kart na okaziciela. 7. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca wraz z ofertą złożył Zamawiającemu wzór wniosku o przygotowanie i wydanie płatniczych kart paliwowych, ze wskazaniem wszystkich niezbędnych do uzyskania od Zamawiającego informacji, potrzebnych Wykonawcy do przygotowania i wydania Zamawiającemu tych kart. Wydanie Zamawiającemu tych kart nastąpi w dniu podpisania umowy albo niezwłocznie po jej podpisaniu jednak nie później niż 7 (siódmego) dnia od dnia doręczenia wybranemu Wykonawcy prawidłowo wypełnionego wniosku Zamawiającego. 8. Za wydanie pierwszych kart paliwowych dla każdego pojazdu oraz pierwszych kart na okaziciela Wykonawca nie pobiera żadnych opłat. Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych w przypadku zwiększenia ilości posiadanych pojazdów lub wymiany floty - Zamawiający z tego tytułu nie będzie ponosił żadnych dodatkowych opłat. Wykonawca wystawi nieodpłatnie duplikat karty w przypadku jej zgubienia, zniszczenia lub zablokowania. 9. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 10. Wobec faktu, że zakup paliw odbywał się będzie sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, Zamawiający zastrzega, że zapotrzebowanie określone w pkt 3 na olej napędowy zostało określone szacunkowo i może ulec zmniejszeniu. Z tytułu zakupu mniejszej ilości litrów paliwa do dnia 31 grudnia 2017 roku w stosunku do założonych wielkości, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 11. Paliwa płynne będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r., poz. 1680). 12. Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2014r. poz. 1853 ze zm.). 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał sieć stacji na terenie Polski, w tym co najmniej po jednej stacji w każdym powiecie oraz co najmniej jedną stację paliw zlokalizowaną na terenie miasta Lipna. 14. Zamawiający wymaga aby stacje zlokalizowane na terenie miasta Lipna były obligatoryjnie wyposażone w: a) system kamer, który umożliwia obserwowanie wszystkich dystrybutorów, przy których można zatankować olej napędowy i który pracuje całą dobę przez 7 dni w tygodniu (łącznie z dniami świątecznymi) b) rejestratory lub równoważne urządzenia umożliwiające zapis obrazu z systemu kamer monitorującego pracę dystrybutorów z olejem napędowym przez minimum 28 dni kalendarzowych. 15. Zamawiający może otrzymać bez żadnych kosztów materiał filmowy z systemu kamer opisanych w pkt 14 niniejszej specyfikacji a Wykonawca ma obowiązek taki materiał przekazać w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15.000,00 zł brutto /słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100/ Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Kujawski Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Kujawskim Nr rachunku: 22 9537 0000 2004 0041 4689 0004, wpisując w tytuł przelewu nazwę zadania na jakie jest wnoszone. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie: w Starostwie Powiatowym w Lipnie ul. Sierakowskiego 10 B , 87-600 Lipno w sekretariacie / II piętro nr 28 / a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach