Przetargi.pl
ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO – WYCHOWAWCZEGO W SZYMANOWIE W ROKU 2020

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 14-300 Morąg, Szymanowo
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 574 569 , fax. 897 574 569
  • Data zamieszczenia: 2019-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy
    Szymanowo 2
    14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 574 569, fax. 897 574 569
    REGON: 23977000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szymanowo.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP OLEJU NAPĘDOWEGO DO POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH SPECJALNEGO OŚRODKA SZKOLNO – WYCHOWAWCZEGO W SZYMANOWIE W ROKU 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oleju napędowego do pojazdów samochodowych Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Szymanowie w roku 2020, zgodnie z postanowieniami § 3, projektem umowy (zał. nr 3 do siwz) oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami. 2. Postanowienia szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny (wg potrzeb Zamawiającego) zakup w roku 2020 oleju napędowego w łącznej ilości ok. 60.000,00 l, odbywający się poprzez bezpośrednie tankowanie pojazdów Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Szymanowie (dalej SOSW w Szymanowie) na stacji paliw Wykonawcy. 2) Wykonawca musi zapewnić możliwość tankowania pojazdów samochodowych Zamawiającego całodobowo przez 7 dni w tygodniu (w tym w dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy) na stacji paliw oddalonej od siedziby Zamawiającego nie dalej niż 5,0 km. 3) Tankowanie pojazdów Zamawiającego, o którym mowa w pkt 1, odbywać się będzie bezgotówkowo i rozliczane będzie nie częściej niż raz w tygodniu, na podstawie asygnat wystawianych przez obsługę stacji paliw. 4) Olej napędowy będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wszelkie wymagania jakościowe określone obowiązującymi na dzień tankowania normami, normatywami oraz przepisami, w szczególności: a) ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz.U. z 2019 r. poz. 660); b) rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680). 3. Inne postanowienia: 1) Określona przez Zamawiającego w siwz ilość oleju napędowego stanowi jedynie przewidywane zapotrzebowanie na 2020 rok i służy do wyliczenia ceny ofertowej celem porównania złożonych ofert w postępowaniu. Ilość i wartość faktycznie zakupionego oleju napędowego może różnić się od zadeklarowanej i zależeć będzie od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził żadnych roszczeń, w tym finansowych z tytułu zmian ilościowych zakupionego paliwa w trakcie realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że zmiany te nie przekroczą odpowiednio „+10 %” lub „- 30 %” ilości oleju napędowego określonego w siwz. 2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent lub pochodzenie źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do siwz). 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców - Wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 3) W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach