Przetargi.pl
Zakup oleju napędowego do celów opałowych (grzewczych) dla budynku Urzędu Gminy Bojszowy, Szkoły Podstawowej im. Wilhelma Gawlikowicza w Bojszowach, Gminnej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Świerczyńcu oraz Gminnego Przedszkola w Bojszowach w 2021r.

Gmina Bojszowy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-220 Bojszowy, ul. Gaikowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2189366, 322189071, 322189072, , fax. 322 189 071
  • Data zamieszczenia: 2020-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bojszowy
    ul. Gaikowa 35
    43-220 Bojszowy, woj. śląskie
    tel. 032 2189366, 322189071, 322189072, , fax. 322 189 071
    REGON: 27053302300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bojszowy.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup oleju napędowego do celów opałowych (grzewczych) dla budynku Urzędu Gminy Bojszowy, Szkoły Podstawowej im. Wilhelma Gawlikowicza w Bojszowach, Gminnej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Świerczyńcu oraz Gminnego Przedszkola w Bojszowach w 2021r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego, o łącznej szacunkowej ilości 148 m3, do niżej wymienionych Odbiorców końcowych: Lp. Nazwa placówki (odbiorca końcowy) Adres placówki Przewidywane zapotrzebowanie na olej 1 Urząd Gminy Bojszowy ul. Gaikowa 35 43-220 Bojszowy do 12 m3 2 Szkoła Podstawowa im. Wilhelma Gawlikowicza w Bojszowach ul. Świętego Jana 33 43-220 Bojszowy do 70 m3 3 Gminna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Świerczyńcu ul. Sierpowa 38 43-220 Świerczyniec do 49,5 m3 4 Gminne Przedszkole w Bojszowach ul. Gaikowa 64 43-220 Bojszowy do 16,5 m3 Dostarczany olej opałowy winien być I klasy jakości i spełniać następujące warunki jakościowe określone Polską Normą oraz charakteryzować się następującymi parametrami: a) wartość opałowa nie mniej niż 42.600 kJ/kg b) gęstość w temp. 15°C nie większa niż 0,86 kg/dm3 c) zawartość siarki (wagowo max) 0,10% d) temperatura zapłonu min. fa56°C Pozostałe parametry zgodne z Polską Normą - PN-C-96024: 2011. Dostawy muszą być realizowane autocysternami wyposażonymi w legalizowane dystrybutory. Świadectwo legalizacji (potwierdzona kopia) musi być każdorazowo udostępniane na żądanie przedstawiciela odbiorcy końcowego odbierającego dostawę oleju napędowego do celów opałowych. Objętość dostarczanego oleju napędowego do celów opałowych będzie mierzona w temperaturze referencyjnej 15o C według wskazań zalegalizowanego układu pomiarowego przy autocysternie. Realizacja dostaw będzie odbywać się na podstawie zamówień składanych pocztą elektroniczną przez osobę upoważnioną przez odbiorcę końcowego. Termin dostawy Wykonawca określi w ofercie (formularz ofertowy wykonawcy załącznik nr 1 do SIWZ). Przyjmowanie dostaw w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00, w czasie nie dłuższym niż 4 dni od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Odbiorcę końcowego. Do każdej dostawy należy załączyć świadectwo jakości wystawione przez producenta oleju napędowego do celów opałowych lub jednostkę upoważnioną do wykonywania badań, zawierające co najmniej parametry określone w pkt. 2. Odbiorca końcowy nie będzie ponosił żadnych innych kosztów, oprócz wymienionych przez Wykonawców w złożonych ofertach. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport, załadunek i rozładunek oleju opałowego. Określone w tabeli ilości przewidywanego zapotrzebowania na olej są jedynie szacunkowe. Przewiduje się prawo opcji, w zależności od potrzeb Odbiorcy końcowego. Niewykorzystanie ilości oleju nie będzie powodowało roszczeń ze strony Wykonawcy. Odbiorca końcowy zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości dostaw do 30% w stosunku do ilości wskazanych w opisie zamówienia. Zamawiający zawrze oddzielne umowy z każdym z odbiorców końcowych (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu, za który ponosi całkowitą odpowiedzialność. Zapłata następować będzie przelewem bankowym na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze VAT, w terminie 21 dni od daty otrzymania przez Odbiorcę końcowego prawidłowo wypełnionej faktury. Określenie wymagań zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia: Zamawiający nie określa żadnych wymagań dotyczących zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, który Zamawiający określił następująco: do dnia 21.12.2020 r. do godz. 10:30. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, który rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert i określony został w Rozdziale IX SIWZ, gdyż stanowi zabezpieczenie złożonej przez Wykonawcę oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 20014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr konta 83 8435 0004 0000 0000 6129 0012 z adnotacją: „Wadium - nr sprawy: ZP.271.8.2020 – „Zakup oleju napędowego do celów opałowych”. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza do oferty należy załączyć dowód przelewu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku składania kopii dowodu, kopia ta musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie innej niż pieniężnej (tj. w formie określonej w pkt. 2 ppkt. od 2) do 5), Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w Referacie Rozwoju i Zamówień Publicznych, tj. w Urzędzie Gminy Bojszowy, ul. Gaikowa 35, 43-220 Bojszowy – pok. Nr 8. Do oferty należy załączyć kopię przedmiotowego dokumentu wniesionego jako wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, uważa się wadium znajdujące się w dniu 21.12.2020 r. godz. 10:30 na rachunku Zamawiającego. Wykonawca winien jest z odpowiednim wyprzedzeniem dokonać przelewu na wskazany przez Zamawiającego rachunek tak, aby bank mógł wydać Zamawiającemu potwierdzenie wpływu wadium do dnia 21.12.2020 r. do godz. 10:30. W przypadku uchybienia temu terminowi Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. Zamawiający zwraca wadium w terminach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 – 2 ustawy Pzp. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Wymagania dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, które należy wykazać przed zawarciem umowy, zostały określone w rozdziale XIV pkt 7 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: „FORMULARZ OFERTOWY WYKONAWCY” („formularz”). Wzór formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania. Wzór przedmiotowego oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Wzór formularza stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba(y) reprezentująca(e) Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest(są) wskazana(e) jako upoważniona(e) do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach