Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 32-700 Bochnia, ul. 20-go Stycznia 15
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 014 6112426 , fax. 014 6112900
- Data zamieszczenia: 2009-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunikacyjne sp. z o.o.
ul. 20-go Stycznia 15 15
32-700 Bochnia, woj. małopolskie
tel. 014 6112426, fax. 014 6112900
REGON: 85052334600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rpkbochnia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Komunikacja Miejska
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup oleju napędowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przedmiotem zamówienia jest zakup na potrzeby własne oleju napędowego w ilości około 450.000 litrów na rok - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 230000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 15000 złotych. Wpłata wadium do dnia 07.maja.2009r do godz. 14.00 na konto nr. 49 1240 4748 1111 0000 4882 3298.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działaności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2. Wykonawcy moga ubiegac się wspólnie o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum), ale powinni w sposób nie budzący watpliwości określić: a) zasady reprezentacji (ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), b) przedsiębiorców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b) aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne, c) oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, d) oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 styczna 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, e) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców ( w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału bądź poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby których uprawnienie wynika z dokumentu rejestracyjnego wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonych w tych dokumentach. W przypadku składania oferty wspólnej (spółka cywilna, konsorcjum) w/w dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Nie dołączenie do oferty wymaganych dokumentów spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rpkbochnia.pl
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną