Przetargi.pl
Zakup olejów silnikowych i przekładniowych do samochodów i motocykli eksploatowanych w jednostkach Policji podległych KWP zs. w Radomiu. Nr sprawy 119/2012

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2012-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup olejów silnikowych i przekładniowych do samochodów i motocykli eksploatowanych w jednostkach Policji podległych KWP zs. w Radomiu. Nr sprawy 119/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa olejów do : 1. Pojazdów samochodowych - Zadanie nr 1 2. Motocykli - Zadanie nr 2 Zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 i 2 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia asortymentu w oryginalnych opakowaniach producenta, szczelnie zamkniętych i zabezpieczonych przed ewentualnymi wyciekami, o pojemnościach zgodnych ze wskazanymi w załącznikach nr 1 i 2 do umowy. Zamawiający wymaga, aby na opakowaniu lub etykiecie umieszczone były następujące informacje: a) nazwa asortymentu; b) pojemność; c) data produkcji; d) okres przydatności do użycia; e) nazwa producenta Wykonawca gwarantuje, że dostarczony asortyment będzie: Wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od dnia jego odbioru przez Zamawiającego; W swoim składzie nie będzie posiadał komponentów pochodzących z regeneracji produktów przepracowanych; Zawiera komponenty, które nie zmieniają właściwości i jakości asortymentu, a tym samym nie powodują skrócenia terminu jego przydatności do użycia o którym mowa w ust. 6 niniejszego paragrafu. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony asortyment posiada 12 miesięczny termin przydatności do użycia licząc od dnia jego odbioru przez Zamawiającego. Miejscem dostawy będą: Radom, ul. 11- go Listopada 37/59 Płock, ul. J.Kilińskiego 12 Ostrołęka, ul. Kościuszki 32 Siedlce, ul. B. Prusa 18 lub innego miejsca wskazanego przez Zamawiającego znajdującego się na obszarze działania KWP zs. w Radomiu. Zakup asortymentu następować będzie na podstawie pisemnego lub e-mailem zamówienia złożonego przez: Naczelnika Wydziału Transportu KWP z s. w Radomiu, Zastępcę Naczelnika Wydziału Transportu KWP zs. w Radomiu lub osoby przez niego upoważnionej w dostawach częściowych przez okres obowiązywania umowy, podając w zamówieniu rodzaj, ilość oraz miejsce dostawy olejów będących przedmiotem dostawy częściowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 i załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca musi wypełnić kolumnę 6 załącznika nr 1, 2 zgodnego ze składaną ofertą częściową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 092111002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach