Instytut Psychiatrii i Neurologii ogłasza przetarg
- Adres: 02-957 Warszawa, ul. Sobieskiego 9
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4582528 , fax. 022 4582731
- Data zamieszczenia: 2009-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Psychiatrii i Neurologii
ul. Sobieskiego 9 9
02-957 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4582528, fax. 022 4582731
REGON: 00028850900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipin.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut naukowo-badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup okulografu dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup okulografu dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331970007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ metoda 0/1 zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żąda zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605) . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie poprzez ustalenie, czy wykonawca spełnia wymagania określone w SIWZ. Jeżeli wykonawca nie spełnia co najmniej jednego z warunków udziału w postępowaniu podlega on wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności wykonawca składa: 1.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem do SIWZ, 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. Jeżeli w postępowaniu udział biorą wykonawcy występujący wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum): 1) oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1.1 i 1.2 powinny być złożone przez każdego z wykonawców, 2) pozostałe dokumenty składają wykonawcy wspólnie. 3. Wykonawcy mający siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej składają oświadczenia i dokumenty będące odpowiednikami powyższych dokumentów zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze.zm). 4. Dokumenty żądane przez zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipin.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i instalacja 5 stanowiskowego systemu monitorowania pacjenta
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa kart identyfikacyjnych pacjenta do aparatu Lidco Rapid w okresie 24 miesięcy
Dodano: 2013-01-04 - Zakup toru wizyjnego do operacji endoskopowych (laparoskopu)
Dodano: 2012-07-26 - Zakup i dostawa zestawu aparaturowego (tor wizyjny, bronchoskop, video-gastroskop, laparoskop, wózek aparaturowy) oraz przenośnego weterynaryjnego analizatora gazometrycznego CPV: 33197000-7, 33111600-7, 33112100-9, 33112340-3, 33124
Dodano: 2012-05-16 - Dostawa wraz z montażem aparatury do terapii treningu izokinetycznego, systemu do analizy ruchu oraz zestawu do analizy aktywności mięśniowej ze szkoleniem w zakresie obsługi sprzętu, znak sprawy nadany przez Zamawiającego: AEZ/S-281/2010
Dodano: 2010-11-02 - P46GASTRO2010 Dostarczenie i montaż zestawu videokolonoskopowo-gastroskopowego wraz ze szkoleniem personelu w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA
Dodano: 2010-10-28 - Sprawa P24AINFORMATYKA2010 rozbudowa systemu informatycznego Szpitala - stworzenie Centralnego Systemu Informatycznego (CSI) w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Ginekologiczno - Położniczego INFLANCKA.
Dodano: 2010-06-06