Przetargi.pl
ZAKUP OGUMIENIA DO POJAZDÓW PUNKTU BAZOWANIA HEL

Punkt Bazowania Hel ogłasza przetarg

  • Adres: 84-150 Hel, ul. Sikorskiego 20
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 6757570 , fax. 0-58 6757250
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Punkt Bazowania Hel
    ul. Sikorskiego 20 20
    84-150 Hel, woj. pomorskie
    tel. 0-58 6757570, fax. 0-58 6757250
    REGON: 22051660900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP OGUMIENIA DO POJAZDÓW PUNKTU BAZOWANIA HEL
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa ogumienia samochodowego do Punktu Bazowania Hel 1. Opona terenowo-drogowa 12.00R20 do sam. STAR 266 - szt. 21 2. Opona drogowa całoroczna 205/75 R16 do sam. Lublin 3,5T - szt. 5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 343511003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający rezygnuje z wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tych warunków odbędzie się na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych przez Wykonawcę zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści złożonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez zamawiającego przy złożonej ofercie: 1.wypełniony formularz oferty cenowej, załącznik nr 1; 2.aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione przez właściwy organ; potwierdzające że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3.pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku jeżeli jest ono wymagane dla wspólników spółki cywilnej lub uczestników konsorcjum - pełnomocnictwo musi być dołączone w formie oryginału lub notarialnie oświadczonej kopii; 4.oświadczenie wykonawcy na załączniku nr 2;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach