Jednostka Wojskowa 2063 ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, ul. Banacha 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 6824215, 6824375, 6824121 , fax. 22 6824108
- Data zamieszczenia: 2012-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 2063
ul. Banacha 2 2
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 6824215, 6824375, 6824121, fax. 22 6824108
REGON: 01021033300014 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup odzieży i środków ochrony osobistej dla potrzeb Jednostki Wojskowej Nr 2063 i instytucji będących na jej zaopatrzeniuZakup odzieży i środków ochrony osobistej dla potrzeb Jednostki Wojskowej Nr 2063 i instytucji będących na jej zaopatrzeniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest zakup odzieży i środków ochrony osobistej dla potrzeb Jednostki Wojskowej Nr2063 i instytucji będących na zaopatrzeniu JW2063. Zakres przedmiotu zamówienia (kod CPV: 18832000-0 obuwie specjalne, 18800000-7 obuwie, 18100000-0 odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki, 18143000-3 akcesoria ochronne, 1883000-6 obuwie ochronne, 18444111-4 hełmy ochronne, 18141000-9 rękawice robocze).
2. Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi spełniać warunki określone w rozdz. V i VI SIWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz Cenowy Oferta Wykonawcy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
4. W kolumnie nr 3 Formularza cenowego oferta Wykonawcy zatytułowanej Nazwa asortymentu oferowanego należy wpisać nazwę oferowanego asortymentu wraz z opisem odpowiadającemu asortymentowi pożądanemu wskazanemu przez Zamawiającego w kolumnie nr 2 z określeniem wymaganych certyfikatów, norm w odpowiednich pozycjach.
5. Produkt równoważny to produkt o parametrach nie gorszych niż ten, wymieniony jako pożądany w kolumnie nr 2 Załącznika Nr 2do SIWZ.
6. Towar musi być dostarczony w opakowaniach oznakowanych w sposób trwały, w języku polskim, opatrzonym szczegółową instrukcją dotyczącą warunków magazynowania i sposobu użytkowania.
7. Zamawiający zobowiązuje się do wymiany w w towaru w razie stwierdzonych wad produkcyjnych, przekroczenia daty przydatności do użycia i uszkodzeń opakowań. Wymiana będzie dokonana w okresie 14 dni od daty zgłoszenia wadliwego asortymentu na koszt Wykonawcy.
8. Wykonawca ma obowiązek zawiadomić Zamawiającego telefonicznie z 1 - dniowym wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy.
9. Towar ma być dostarczony transportem Wykonawcy do magazynu, który mieści się w Warszawie przy ul. Krzywickiego 34.
10. W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego faksem lub pocztą elektroniczną wykaz rozmiarów i ilości danego asortymentu wymienionego w załączniku 2 do SIWZ - Formularza cenowego Oferty Wykonawcy.
11. Przyjęcie towaru będzie poprzedzone kontrolą i oceną pod względem jakości wykonania towaru, zgodności miarowej i ilości którą przeprowadzać będą przedstawiciele Zamawiającego i Wykonawcy. Miejscem przeprowadzenia kontroli będzie magazyn przy ul. Krzywickiego 34 w Warszawie.
12. Do każdego egzemplarza asortymentu dołącza się etykiety i metki fabryczne.
13. Wykonawca zastrzega sobie prawo wymiany asortymentu na koszt Wykonawcy pod względem rozmiarów w okresie 60 dni od terminu dostawy przedmiotu zamówienia.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości odzieży i środków ochrony osobistej będącego przedmiotem zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności przy ustalaniu potrzeb. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 188320000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.ozdgw.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa obuwia wojskowego (oznaczenie sprawy: ZP-13-SKW-2016)
Dodano: 2016-04-04 - Dostawa wyrobów skórzanych (rękawiczki, pasy, buty specjalne) - PI01/033/2016
Dodano: 2016-03-11 - Dostawę butów dla strażników Straży Marszałkowskiej
Dodano: 2016-01-05 - DOSTAWA PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA I WYEKWIPOWANIA W 2015 ROKU - TRZEWIKI LETNIE
Dodano: 2015-10-01 - Dostawa 100 par butów specjalnych - nr sprawy 179/Ckt/15/UM
Dodano: 2015-08-17 - Zakup 215 par obuwia specjalnego - nr sprawy 113/Ckt/15/UM
Dodano: 2015-06-22 - Dostawę butów specjalnych, pasów głównych, rękawiczek skórzanych
Dodano: 2015-05-04 - Zakup i dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego
Dodano: 2014-06-02 - Dostawa obuwia i pasów brezentowych dla strażników Straży Marszałkowskiej Kancelarii Sejmu
Dodano: 2014-05-23 - Zakup i dostawa odzieży środków ochrony osobistej dla JW2063 i instytucji będących na jej zaopatrzeniu.
Dodano: 2013-11-08