33 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Nowej Dębie ogłasza przetarg
- Adres: 39-460 Nowa Dęba, Anieli Krzywoń
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 261 162 504, , fax. 261 162 506
- Data zamieszczenia: 2020-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 33 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Nowej Dębie
Anieli Krzywoń 1
39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
tel. 261 162 504, , fax. 261 162 506
REGON: 18069282800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://33wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup odzieży i obuwia roboczego oraz sprzętu ochrony osobistej (zamówienie z podziałem na 14 części)” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup odzieży i obuwia roboczego oraz sprzętu ochrony osobistej - zamówienie z podziałem na 14 części. 2. Zamówienie zostało podzielone na 14 następujących części: 1) Część nr 1 – Zakup ubrań roboczych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3A – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców; 2) Część nr 2 – Zakup kurtek zimowych i przeciwdeszczowych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3B – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców; 3) Część nr 3 – Zakup płaszczy/fartuchów roboczych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3C – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców; 4) Część nr 4 – Zakup bluz polarowych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3D – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców; 5) Część nr 5 – Zakup czapek roboczych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3E – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców; 6) Część nr 6 – Zakup koszul/koszulek roboczych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3F – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców; 7) Część nr 7 – Zakup trzewików roboczych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3G – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców; 8) Część nr 8 – Zakup rękawic ochronnych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3H – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców. 9) Część nr 9 – Zakup środków ochrony indywidualnej – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3I – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców. 10) Część nr 10 – Zakup ubrań olejoodpornych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3J – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców. 11) Część nr 11 – Zakup odzieży medycznej – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3K – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców. 12) Część nr 12 – Zakup odzieży gastronomicznej – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3L – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców. 13) Część nr 13 – Zakup ręczników frotte – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3Ł – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców. 14) Część nr 14 – Zakup odzieży antyprzecięciowej – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3M – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży, obuwia roboczego i środków higieny osobistej na potrzeby GDDKiA Oddział w Rzeszowie.
Dodano: 2023-09-20 - Zakup i dostawy odzieży ochronnej, operacyjnej i roboczej oraz bielizny niemowlęcej i koców.
Dodano: 2021-03-18 - „Zakup odzieży i obuwia roboczego oraz sprzętu ochrony osobistej (zamówienie z podziałem na 14 części)”
Dodano: 2021-03-17 - ,,Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Baligród”
Dodano: 2021-03-16 - Zakup odzieży i obuwia roboczego dla żołnierzy zawodowych i żołnierzy OT 10 ŚBOT (zamówienie z podziałem na 8 części)
Dodano: 2021-03-11 - Dostawa sortów mundurowych leśnika, odzieży i obuwia roboczego oraz toreb leśnych dla pracowników Nadleśnictwa Kańczuga
Dodano: 2021-02-25 - Dostawa sortów mundurowych i odzieży bhp na 2021 rok
Dodano: 2021-02-08 - Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Baligród
Dodano: 2021-02-08 - Dostawa sortów mundurowych leśnika
Dodano: 2021-02-01 - „Zakup odzieży i obuwia roboczego dla żołnierzy zawodowych i żołnierzy OT 10 ŚBOT (zamówienie z podziałem na 2 części)”
Dodano: 2021-01-26