Przetargi.pl
„Zakup odzieży i obuwia roboczego oraz sprzętu ochrony osobistej (zamówienie z podziałem na 14 części)”

33 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Nowej Dębie ogłasza przetarg

  • Adres: 39-460 Nowa Dęba, Anieli Krzywoń
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 162 504, , fax. 261 162 506
  • Data zamieszczenia: 2020-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 33 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Nowej Dębie
    Anieli Krzywoń 1
    39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
    tel. 261 162 504, , fax. 261 162 506
    REGON: 18069282800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://33wog.wp.mil.pl/pl/bip/zamowienia/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup odzieży i obuwia roboczego oraz sprzętu ochrony osobistej (zamówienie z podziałem na 14 części)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup odzieży i obuwia roboczego oraz sprzętu ochrony osobistej - zamówienie z podziałem na 14 części. 2. Zamówienie zostało podzielone na 14 następujących części: 1) Część nr 1 – Zakup ubrań roboczych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3A – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców; 2) Część nr 2 – Zakup kurtek zimowych i przeciwdeszczowych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3B – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców; 3) Część nr 3 – Zakup płaszczy/fartuchów roboczych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3C – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców; 4) Część nr 4 – Zakup bluz polarowych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3D – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców; 5) Część nr 5 – Zakup czapek roboczych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3E – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców; 6) Część nr 6 – Zakup koszul/koszulek roboczych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3F – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców; 7) Część nr 7 – Zakup trzewików roboczych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3G – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców; 8) Część nr 8 – Zakup rękawic ochronnych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3H – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców. 9) Część nr 9 – Zakup środków ochrony indywidualnej – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3I – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców. 10) Część nr 10 – Zakup ubrań olejoodpornych – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3J – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców. 11) Część nr 11 – Zakup odzieży medycznej – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3K – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców. 12) Część nr 12 – Zakup odzieży gastronomicznej – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3L – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców. 13) Część nr 13 – Zakup ręczników frotte – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3Ł – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców. 14) Część nr 14 – Zakup odzieży antyprzecięciowej – szczegółowy opis tej części przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załączniku nr 1 – specyfikacji ilościowej, załączniku nr 2 tj. OPZ oraz załączniku nr 3M – szczegółowej wycenie oferty, która stanowi integralną część oferty składanej przez Wykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach