Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych ogłasza przetarg
- Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. 29 Listopada 57
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 13 4611028 , fax. 13 4611028
- Data zamieszczenia: 2011-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych
ul. 29 Listopada 57 57
38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
tel. 13 4611028, fax. 13 4611028
REGON: 37044459800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-ustrzyki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP ODZIEŻY I OBUWIA DLA PRACOWNIKÓW SP ZOZ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży i obuwia dla pracowników SP ZOZ przez okres 24 m-cy. Przedmiot zamówienia podzielony jest na pakiety: - PAKIET NR 1 - Odzież oraz obuwie dla pracowników Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego. - PAKIET NR 2 - Odzież ochronna medyczna - PAKIET NR 3 - Obuwie ochronne medyczne 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1A do SIWZ - Formularz asortymentowo - cenowy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolnie wybrane pakiety. Zamawiający zastrzega jednak składanie ofert przez Wykonawcę na całość asortymentu w danym pakiecie. 4. Odzież oraz obuwie dla pracowników Ratownictwa Medycznego i Transportu Sanitarnego musi być zgodna z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 18.10.2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego (Dz. U. Nr 209, poz. 1382) oraz wszystkimi wymaganymi w tym zakresie normami. 5. Odzież oraz obuwie dla białego personelu musi spełniać Polskie i Europejskie normy oraz posiadać deklarację zgodności CE. 6. Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania następujących warunków gwarancji jakości: a) Minimalny okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru; b) W przypadku dwukrotnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia, przy trzecim zgłoszeniu Wykonawca zobowiązany będzie wymienić wadliwą odzież czy obuwie na nową, wolna od wad; c) Koszt wysyłki przedmiotu zamówienia do napraw na koszt Wykonawcy. 7. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. 8. Wykonawca na własny koszt i ryzyko dostarcza przedmiot zamówienia do Zamawiającego w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia faksem. 9. Wymaga się stałości cen jednostkowych netto przez cały okres realizacji umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w czasie realizacji umowy zaoferowanej ceny jednostkowej netto w okresie jej stałości, ale tylko na niższą niż zaoferowana. Okres stałości cen nie dotyczy podatku VAT, który może się zmieniać automatycznie bez aneksu do umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami wykonawczymi w tej sprawie. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej lub większej ilości przedmiotu zamówienia niż podane w formularzu cenowym w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy. W przypadku zakupu mniejszej ilości Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy, bez naliczania jakichkolwiek kar. Rozpoczynając przetarg, Zamawiający działa w najlepszej wierze zrealizowania zamówienia w całości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-ustrzyki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odzieży i obuwia dla pracowników szpitala
Dodano: 2016-05-18 - ZG.270.1.1.2016; Dostawa sortów mundurowych i sortów bhp do Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne
Dodano: 2016-03-15 - Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Lubaczów w 2016 roku
Dodano: 2016-02-16 - Dostawa sortów mundurowych i odzieży bhp na 2016 rok
Dodano: 2016-01-04 - Dostawa sukcesywna środków ochrony indywidualnej, odzieży ochronnej i obuwia roboczego dla Politechniki Rzeszowskiej w okresie 12 miesięcy
Dodano: 2015-09-10 - Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Narol na rok 2015
Dodano: 2015-07-15 - Sprzedaż i dostarczenie odzieży roboczej do Centrum Edukacji Zawodowej w Stalowej Woli na potrzeby projektów współfinansowanych z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Etap V
Dodano: 2015-06-25 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa składników umundurowania służbowego dla inspektorów transportu drogowego zatrudnionych w Wojewódzkim Inspektoracie Transportu Drogowego w Rzeszowie.
Dodano: 2015-06-16 - Dostawa sortów mundurowych leśnika i środków BHP
Dodano: 2015-03-18 - Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Sieniawa w 2015 - 2016 r.
Dodano: 2015-02-19