Przetargi.pl
Zakup obuwia roboczego

Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-213 Gdynia, ul. Opata Hackiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 627 38 18 , fax. 58 663 16 66
  • Data zamieszczenia: 2019-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
    ul. Opata Hackiego 14
    81-213 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 627 38 18, fax. 58 663 16 66
    REGON: 19056363200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://opecgdy.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup obuwia roboczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup asortymentu wymienionego w tabeli w pkt. 3.2.1. siwz. 2. Warunki dotyczące gwarancji na wady fizyczne: 12 miesięcy od dnia dostawy. 3. Do każdej partii obuwia roboczego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Deklaracje zgodności z normami na wyrób oraz karty gwarancyjne. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo wymiany danej partii obuwia, w szczególności, jeżeli stwierdzi, że posiada ono wady techniczne, braki lub uszkodzenia lub deklarowane wymiary są zaniżone lub zawyżone. Wymiana winna nastąpić w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 5. Realizacja zamówień: sukcesywnie, na podstawie cząstkowych pisemnych zamówień wysyłanych pocztą elektroniczną na adres e-mail Wykonawcy, określających: numer i datę zamówienia, termin realizacji zamówienia, przedmiot zamówienia, jednostkę miary, ilość, cenę jednostkową netto, adres dostawy oraz sposób i termin zapłaty. 6. Miejsce dostawy: magazyn Zamawiającego, ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia lub inne miejsce na terenie miast: Gdynia, Rumia, Wejherowo, Reda, Kosakowo - wskazane przez Zamawiającego na zamówieniu. 7. Realizacja dostaw: do 7 dni roboczych od daty wysłania pisemnego zamówienia, o którym mowa w pkt. 4.1 siwz; dostawy winny być realizowane w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7:15 - 14:00. 8. Termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. 9. Ilości określone w tabeli w pkt. 3.2.1 niniejszej specyfikacji są ilościami szacunkowymi, wyliczonymi z należytą starannością. Dopuszcza się różnice w ilościach planowanych w poszczególnych pozycjach w stosunku do faktycznie realizowanych w trakcie trwania umowy. 10. Ilości określone w tabeli w pkt. 3.2.1 niniejszej specyfikacji nie są zobowiązaniem Zamawiającego do nabycia towaru w takiej ilości – nie zrealizowanie całości asortymentu nie wpływa na cenę towaru. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość nabycia dodatkowej ilości (w przypadku zwiększenia ilości zamówienia obowiązywać będą ceny określone w tabeli w załączniku nr 1 do siwz) i dodatkowego asortymentu o zbliżonym charakterze (w cenie bieżącej Wykonawcy, która będzie podlegała kontroli Zamawiającego) do poziomu określonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w razie zgłoszenia przez Zamawiającego stosownego zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do jego realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18815000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 1 do siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że oferowane obuwie robocze spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przesłać/dostarczyć do siedziby Zamawiającego, na adres: Kancelaria OPEC ul. Opata Hackiego 14, 81-213 Gdynia, przed upływem terminu, o którym mową w pkt. 12.1. siwz po jednej parze obuwia roboczego stanowiącej próbki w niniejszym postępowaniu przetargowym, w dowolnym rozmiarze, wymienionego w tabeli w pkt. 3.2.1 siwz, w następujących pozycjach: 1) nr 4 - BUTY MĘSKIE WYSOKIE, KLASA OCHRONY S3, WYKONANE ZE SKÓRY LICOWEJ O ZWIĘKSZONEJ WODOOCHRONNOŚCI, PODNOSEK Z KOMPOZYTU, PODSZEWKA ANTYPOŚLIZGOWA, ANTYPRZEBICIOWA, ANTYELEKTROSTATYCZNA, OLEJOODPORNA, WKŁADKA ANTYPRZEBICIOWA, ZGODNE Z NORMĄ PN-EN 20345:2011, POSIADAJĄCE CERTYFIKAT BEZPIECZEŃSTWA CE, ROZMIARY 37 - 47 2) nr 5 - BUTY ROBOCZE TYPU TRZEWIK KLASA OCHRONY S3, WIERZCH SKÓRZANY, WODOODPORNY, PODNOSEK Z KOMPOZYTU, PODSZEWKA ANTYPOŚLIZGOWA, ANTYPRZEBICIOWA, ANTYELEKTROSTATYCZNA, OLEJOODPORNA, WKŁADAKA ANTYPRZEBICIOWA Z KEWLARU, ZGODNE Z NORMĄ PN-EN 20345:2011, POSIADAJĄCE CERTYFIKAT BEZPIECZEŃSTWA CE, ROZMIARY 37 – 47 3) nr 6 - BUTY ROBOCZE TYPU TRZEWIK, OCIEPLANE, WIERZCH SKÓRZANY, WODOODPORNY, PODNOSEK Z KOMPOZYTU, PODSZEWKA ANTYPOŚLIZGOWA, ANTYPRZEBICIOWA, ANTYELEKTROSTATYCZNA, OLEJOODPORNA, WKŁADAKA ANTYPRZEBICIOWA Z KEWLARU, ZGODNE Z NORMĄ PN-EN 20345:2011, POSIADAJĄCE CERTYFIKAT BEZPIECZEŃSTWA CE, ROZMIARY 37 - 47 2. Przesłane/dostarczone do siedziby Zamawiającego wzory obuwia roboczego posłużą Zamawiającemu do oceny jakości oferowanego przez Wykonawcę asortymentu i podlegają zwrotowi Wykonawcy w nienaruszonym stanie. 3. Wykonawca winien przesłać/dostarczyć do siedziby Zamawiającego tylko próbki obuwia wymienionego w pkt. 6.2. siwz. Niedopuszczalnym jest przesłanie różnych wariantów obuwia opisanego w pkt. 6.2. siwz (w takim wypadku będą miały zastosowanie zapisy pkt. 21.1. n) siwz). 4. Przesłane/dostarczone próbki Wykonawca winien opisać w sposób jednoznaczny pozwalający na ich identyfikację. Brak możliwości identyfikacji obuwia uniemożliwi Zamawiającemu jego ocenę (w takim wypadku będą miały zastosowanie zapisy pkt. 21.1. m) siwz). 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca winien złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający, że w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach